• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Ireth of Dorthonion

Förstår inte varför de (minns inte vem av dem som sa det) säger att Felicia har den bästa rösten. Tycker det finns många som har bättre röst, Jessica tex... Felicia försvinner liksom...hörs inte alltid.

• Missix

Felicia ger mig ingenting. Sååå tråkig och intetsägande...

Jessica ger mycket mer...

Nu har denna raden varit tom alldeles för länge!
  • Miafia33

Jag tycker inte heller att Felicia är bra, hennes uppträdande i Fredags var både ansträngt och falskt. Låten passade inte hennes röst alls

Jessica däremot, har en mkt bättre röst

• ming
    Peppa skrev 2006-10-08 07:24:04 följande:
    Enkelt Ladydivine
    Hon ser för jävlig ut på scen (uruselt scenspråk, stel som en pinne och ingen taktkänsla), sjunger dåligt och skulle behöva en total makeover
    Kändes som att titta på en 12 åring som stod på skolans scen och låtsades kunna sjunga.

Börjar tro att hon är kvar enbart för att hon är uttalat homo, minoritet och allt det där.

De flesta håller alltid på underdogen, den man "tycker synd om".
    Varför skulle man tycka synd om Cissi?
    Jag kan köpa att det är anledningen till att Johan är kvar, det är nog många som tycker synd om honom eftersom han inte klarade sig förra året, men Cissi, Snäckan, Linda eller nån annan har jag svårt att se varför det skulle vara synd om?
    Kossan af Svammel
  • Svinto78

Nä, inte vad jag hört... Klänningen gjorde nog att man undrar om hon är gravid...Jätteful ju! Urk.

• Mia888

Varken Snäckan eller Cissi har där att göra tycker jag. Hade gärna velat se Swartling göra ett uppträdande som han tycker är perfekt så ska vi se om det är så j-a bra! Heja Erik!