• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • ming

Är det bara jag som tycker att de fegar med teman i år, bara för att det ska passa allas stil?
    När kommer jazz, hårdrock och såna där teman egentligen???
    I år kör de ju bara millenium, svenska sånger och sånt som är så brett att man kan ha vilken musikgenre man vill.

Kossan af Svammel
  • blunda

ming: exakt!

vad är det för skillnad på de olika temana som varit liksom

• blunda

samtidigt tycker jag att detär bra att de har lite "lättare" temn pga att detär träkigt om nån t ex rockare får åka bara för att h*n sög på att jazza t ex...

• Hope8082

Ming- Näe håller inte med dig! hade mycket hellre sett att pip-Johan hade åkt hem igår. Jessica var INTE bäst igår det var Danny och Marcus men jag tyckte både Linda och Johan var sämre. Min åsikt

Jag håller med dig på det där med teman dock. hade varit spännande med lite utmanande musik. Jazz kan vara lite tråkigt att lyssna på om man välje en slow-form. Däremot (efter egna erfarenheter) är det skitkul att sjunga.

• smultronbubbla

Jag tycker också att det är tråkiga teman.

• Betty2

Oj, oj vad mycket jag har att läsa ikapp nu. Men innan jag gör det måste jag skriva vad jag tyckte om gårdagen...

Vad trött jag blir på att det bara är tjejer som åker ut (som vanligt). Tycker absolut inte att Jessica skulle åka ut i går (röstade på henne, så det är inte mitt fel ). Johan däremot tyckte jag var absolut sämst i går och kunde ha åkt ut...

I övrigt tycker jag att Cissi, Erik och Snäckan var betydligt bättre än tidigare fredagar. Markus och Danny var bäst, tror att de hamnar i final. (Och så tyckte jag som sagt att Jessica var väldigt bra - som vanligt - men hon åkte ju ut ändå. )

• Betty2

Angående teman tycker jag oxå att det har varit alldeles för lite variation än så länge. Hoppas det blir ändring på det. Känns ju inte som att det är någon jättestor skillnad på "Min Idol" och "Låtar från 2000-talet"...

• Tinkerbellan

Tror att snäckan och Marcus e bäst nästa vecka för då e det ROCKTEMA.. tjohoo

• Tessah

Min åsikt om gårdagens idol.

Tyckte Danny och Markus var så jävla grymma!!!!! Dom kommer ju helt klart stå i final! Ni har ån utstrålning och känsla för musiken på scen. Danny gillade jag inte från början alls men dessa två senaste fredagskvällar gilar jag honom starkt! Och Markus har vart en favvo redan från början :) vet han är grym från när han gick folkhögs skolan i kalix.

Sen tyckte jag cissi ryckt upp sig bra :) Glad hon fick stanna.

Jessica tycker jag var toppen som vanligt! Tyckte de var tråkigt att hon var tvungen lämna. Hon har ju sån utstrålning och kanon bra röst!!!! Förstår inte varför folk glömmer rösta på henne.

Jag menar snäckan var urkass, klarar inte heller av hans scenspråk, tyvärr, du kunde fått åka hem ist!!!

Samma Johan va höll han på med igår??? Varför lyssnar han inte på juryn lite iaf??? Han skulle provat en låt me mer fart, en låt som passar in hans röst för igår var den inge bra alls.

Erik, Yo GO!!!! Jäklar min favvo låt och han gjorde den bättre än orginalet! wei va bra han var igår. Jag som inte gillade han alls innan, tyckte han sög innan i går. Men nu är han bland mina favoriter.

Felica, hon är jätte duktig!!! Lite för mys mys för mig men hon har en grymt bra röst och bra utstrålning. Lite så där en tjej man vill krama för hon ser så snäll ut.

Linda, Snälla va höll hon på med i går. Hon som var en av mina favoriter i början!!! trodde defenitivt hon skulle vara kvar till final men nu är jag inte alls säker längre. I går och förra gången var inge vidare alls. Tyvärr :/

Är de nån jag glömt?