• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Betty2

Nu har jag äntligen läst ikapp, *pust*.

Soppa: Kan tänka mig att det var kul att vara på plats och se allt live. Jag spanade lite efter dig i publiken. Tror att jag såg din syrra, satt du bredvid henne? (Hade kanske varit lättare om du hade haft en FL-skylt som någon föreslog. )

• SweetStarAngel

Tror och hoppas att rocktemat ska få flera av idolerna att överaska oss publiken.... Ligger ju nära till hands att tro att Markus, Snäckan kommer vara outstanding för att rock är deras grej men man vet ju aldrig...Ska bli kul att se t.ex. Danny med det temat. Johan drar väl en av sina ballader som vanligt*suck*
    Hoppas Linda rycker upp sig, hon gjorde Gwen Stefani låten väldigt bra....

Sevanna och Susanna är världens sötaste barn
  • dio

Jag tror att rocktemat kommer passa både Linda och Cissi med. Danny vette sjutton, inte heller Johan. usch han borde ha åkt igår istället för Jessika

Im Pretty Sure I got my car pregnant!
  • Mysgos

Hej hej!
    Nu har jag också sett gårdagens Idol - fick spela in det och se det imorse istället.
    Så jag kunde tyvärr inte rösta, men det spelade ingen roll för jag hade ändå inte röstat på vare sig Jessica eller Linda.
    Så här tycker jag om gårdagen:

Erik: Helt kanon, det var som om han sjöng till ALLA om att nu jäklar får det vara nog att hålla på att trampa på mig. SÅ här bra är jag faktiskt!! Och Peters kommentar var ju guld:
    Välkommen ut ur hissen!!

Marcus: Oooootroligt charmig och bra.

Danny: Fantastisk röst, me like!

Cicci: KATASTROF förstår inte vad folk ser hos henne. Tycker hon sjunger falskt hela tiden - lyssnar vi inte på samma program som juryn??

Snäckan: Var bara patetisk med sina tårar kändes det som, att han försökte få röster med lite sorgsenhet. Visst, var det sanning så är det ju hemskt att han saknar sin morfar så mycket. MEN det hör inte till Idol och han sjöng inte tillräckligt bra för att ha fått gå vidare tyckte jag.

Linda: Gillade inte alls hennes framträdande, tyckte hon var helt rätt placerad bland de som hängde löst.

Johan: Sjöng också otroligt svagt, första versen var heeeemsk. Sen tog det sig lite - men han var inte alls 100% idag.

Jessica: Helt rätt person som åkte ut i min mening. Tyckte inte hon gjorde sången speciellt intressant utan var tvungen att ta till kläderna för att locka till sig röster, men det lyckades ju dock inte för det är nog mest tjejer som röstar och i mina ögon så blev jag nog mest provocerad av klädvalet och sättet att välja att stå på när man har sånna kläder på sig.

Felicia: sjunger ljuvligt, men varför väljer hon alltid så konstiga låtar??

Tror inte jag glömt någon.
    Vill också avsluta med att säga att jag tyckte Sanna var jättefin i sitt utsläppta hår!

• emzemz

Vilka var det igår som hängde löst? Hoppas att det stod mellan Johan och Jessica, så folket visar att de inte gillar honom. Spelade in programmet, men fick nämligen inte med det sista..

• Tinkerbellan

njaa stod mellan Jessica och Linda bland dem två sista.. men johan var med bland dem tre

• Pyff

Men hallå! vad är det som händer egentligen??? Först Natalie förra veckan och nu Jessica - två riktigt bra röster ju! Igår var Linda sämst................tyvärr var både Snäckan och Cissi okej, men de förtjänar ändå inte att vara kvar - klarar inte av nån av dem!

Danny och Markus var ju kanon som vanligt, gissa om de två kommer stå i final! Men attans amallia vad bra Erik var igår, så kul för honom att äntligen få positiv kritik, jag blev alldeles glad å hans vägnar.........

• blondi75

Mysgos-kram på daj ! Jag gillar verkligen danny nu-han vart grym i går.. o markus e ju såklart toppen!!