Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Förresten-jag gick ifrån när snäckan sjöng- han e så läskig o hans ögon e sååååååå fula!!
Blondi75 - KRAM tillbaka!!
Jag tycker ocks[ att Sn'ckan ser l'skig ut!!! *hj'lp vad har h'nt med mitt tangentbord, jag kan inte skriva ordentligt HJ"LP
markus är bara såååååå bra! jag hoppas verkligen han vinner!
Dianka: Lugn bara, han KOMMER att vinna
Själv älskar jag ju hårdrock så jag gillar Snäckans röst. Hade varit fränt att höra honom i en duett med Mr Lordi
Det är nästan lite tråkigt iår eftersom Markus är så överlägset poppis, man VET liksom att han kommer vinna! Men inte mig emot.....
jag är lite störd över att johan ff är kvar, jag tycker han varit dålig nästintill hela tiden, han borde ha åkt ut igår. Jag har haft lite svårt för erik också men han var sjuktbra, fast markus och danny var klart bäst! ![]()
jozfein- Jag håller med du
Pyff: Jag håller med dig om att det är skrämmande att både Natalie och Jessica åkte ut så här tidigt.
Jag tycker att de 2 hade de absolut bästa rösterna av tjejerna. Är så trött på att alltid alla duktiga tjejer åker ut först (innan de sämre killarna) i sådana här tv-program... Innan har jag kanske varit lite medskyldig och röstat på killar ibland, men nu har jag röstat på Jessica varje vecka så jag har i alla fall gjort vad jag har kunnat. (Räknade kallt med att Markus skulle få mycket röster ändå.
)
Jag hoppas oxå att Markus vinner, men jag tror att det kan bli ganska jämnt mellan honom och Danny. Kan tänka mig att Danny vinner röster från yngre publiken och Markus från "äldre" (dit räknar jag mig själv som är strax över 30
), lite som Daniel resp. Darin första året.