• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • lostwhitoutu

Ja kan bara hålla me dej där ebben han e låter ju helt underbart i den låten, :D Näe hört nog av honom kan man aldrig göra??! :D Hmm, vilka som kommer till finalen hmm, ja de var en bra fråga. Danny Markus och tyvärr tror ja cissi elle felicia.. :S hhelt 100 på danny iaf, :D Fast fan vågar egentligen inte säga för mycke ja trodde verkligen snäckan skulle gått till final men inte då. gaaaaaaaah fan va trist.

• lostwhitoutu

Ja kan bara hålla me dej där ebben han e låter ju helt underbart i den låten, :D Näe hört nog av honom kan man aldrig göra??! :D Hmm, vilka som kommer till finalen hmm, ja de var en bra fråga. Danny Markus och tyvärr tror ja cissi elle felicia.. :S hhelt 100 på danny iaf, :D Fast fan vågar egentligen inte säga för mycke ja trodde verkligen snäckan skulle gått till final men inte då. gaaaaaaaah fan va trist.

• glammis

Jag tror på Markus, Danny och Erik i final

• auroura

Hi hi jag tror att Markus kommer att vinna hela skiten *hoppas*Räcka ut tungan

Jag är mamma till världens gulligaste och goaste dotter,
  • glammis

Varför är alla här Markus-fans? Varför tycker ni han är så bra, allvarligt alltså?

• majja1

Jg tror att Markus vinner allt....han är underbar!!!!

• majja1

Han är så säker i det han gör...hans röst..hans framträdande..hans manlighet...ja allt....MARKUS!!!

• seadwarf

hahaha, fick mig precis ett gott skratt när jag kollade klippen på tv4 då idolerna rappar Glad

• Elina86

jag fattar faktiskt inte heller varför alla tycker Markus är så undrbar.. jag har lite svårt att förstå det, då jag själv inte tycker han e bra..

Nästa vecka ska jag iallafall till studion och titta på ska bli skitkul

• Leiben

glammis: för att han är jävligt säker sångmässigt. En stabil och smakfull röst utan massa berg-och.dalbane-shit. För att han har en sådan grymt ödmuk stil och för att han är så satans sexig. Kolla ögonen!

Något mer du undrar över?