Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Ja kan bara hålla me dej där ebben han e låter ju helt underbart i den låten, :D Näe hört nog av honom kan man aldrig göra??! :D Hmm, vilka som kommer till finalen hmm, ja de var en bra fråga. Danny Markus och tyvärr tror ja cissi elle felicia.. :S hhelt 100 på danny iaf, :D Fast fan vågar egentligen inte säga för mycke ja trodde verkligen snäckan skulle gått till final men inte då. gaaaaaaaah fan va trist.
Ja kan bara hålla me dej där ebben han e låter ju helt underbart i den låten, :D Näe hört nog av honom kan man aldrig göra??! :D Hmm, vilka som kommer till finalen hmm, ja de var en bra fråga. Danny Markus och tyvärr tror ja cissi elle felicia.. :S hhelt 100 på danny iaf, :D Fast fan vågar egentligen inte säga för mycke ja trodde verkligen snäckan skulle gått till final men inte då. gaaaaaaaah fan va trist.
Jag tror på Markus, Danny och Erik i final
Hi hi jag tror att Markus kommer att vinna hela skiten *hoppas*![]()
Varför är alla här Markus-fans? Varför tycker ni han är så bra, allvarligt alltså?
Jg tror att Markus vinner allt....han är underbar!!!!
Han är så säker i det han gör...hans röst..hans framträdande..hans manlighet...ja allt....MARKUS!!!
hahaha, fick mig precis ett gott skratt när jag kollade klippen på tv4 då idolerna rappar ![]()
jag fattar faktiskt inte heller varför alla tycker Markus är så undrbar.. jag har lite svårt att förstå det, då jag själv inte tycker han e bra..
Nästa vecka ska jag iallafall till studion och titta på
ska bli skitkul
glammis: för att han är jävligt säker sångmässigt. En stabil och smakfull röst utan massa berg-och.dalbane-shit. För att han har en sådan grymt ödmuk stil och för att han är så satans sexig. Kolla ögonen!
Något mer du undrar över?