Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Nästa runda: jag tycker att Johan eller Linda ska åka ut
Felicia sjunger bra, men har lite tråkiga framträdanden. Stör mig oxå på hennes byxor...
Jag gillar Linda men hoppas att Johan eller Cissi åker.. Stör mig på dom!
noo inte cissi! Gillar henne
tror inte hon vinner, men vill höra mer av henne. Gillar hennes röst. Egen och speciell. Myyys
Tycker hon har blivit sämre för varje gång..
Joag hoppas att Johan eller Cissi åker på fredag. Försöker verkligen lyssna på Cissi utan att se henne och jag kan inte inte inte inte tänka mig att lyssna på henne på skiva. HOn är bra på scenen, där kan man stå ut med hennes falska toner och ansträngda röst för att hon är så cool, men att höra henne på radio...*ryser* Johan är verkligen bara tråkig och ointressant och sjunger dessuom rätt så rejält falskt emellanåt. Efter Eriks upphämtning är mina favoriter Markus, Erik och Felicia. Jag tror att hon kommer kunna utvecklas jättebra, om hon bara jobbar lite på det!
Såg på Idol igår, sambon hade varit så gullig och spelat in det åt mig då jag jobbade fredag natt. Tyckte faktiskt alla var helt ok. Rocktemat passade de flesta bra. Men jag vill ha en idol som både sjunger bra och ser bra ut. Så därför håller jag på Erik!
Danny får bli favorit nummer 2. Tror inte att tjejerna har så mycket att hämta i år.
jag tyckte cissi va bra i början... men förra veckan va hon verkligen dålig... har nog aldrig tyckt om henne heller... tycker om markus, felicia o linda... lindas röst e så himla härlig...
ingen som vet temat än? brukar de inte visa det på hemsidan typ idag...eller det kanske är onsdagar...hmm