Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Såg reprisen idag på IDOL.
Både jag och sambon grymt besvikna att Snäckan åkte ut. Han har bra röst och låter inte som "alla andra!" Han är egen.
Soppa: Men JAG är ju gift... o rätt nöjd med faktiskt... min man Marcus sjöng in en singel på sin svensexa "jag vill vara din Theresa" En riktig hit faktiskt
Så jag kanske får nöja mig så...
Men jag garvade så jag höll på att kissa på mig när Khisti (eller hur det stavas) pratade om att alla skickade ut sina män när markus sjöng... Min man har varit i köket de tre senaste idol omgångarna. HAHA fast jag har inte kört ut honom det har bara blivit så... Men jag är ju inte ledsen för då ser ju inte han hur jag sitter å fånler som en fjortis i soffan...
Hur kan dom låta snäckans turnera runt efter skandalen att hans ens kom vidare i idol (det var ju tom mot hans "principer")
PINSAMT!! Skicka honom till en psykolog så han kan hitta sig själv så slipper han va så tillgjord..uuuusch.
Nu får vi hoppas Cissi åker nästa vecka så går det åt rätt håll iaf!
Soppa
Ja, det tror jag med
Ni som känner honom sen innan måste vara de stoltaste människorna i hela sverige just nu ju
heja marcus!!
Dom som tycker Snäckan är bra måste ju vara tondöva (och döva överhuvudtaget eftersom han missar varannan mening)
felicia e bäst för alla andra e bara så lika... att de ska va inne å vara rocker nu bara för sebastian förra året känns de som. ne ja vill ha mer mångfald!! å cissi e sååå dålig!!
mina favoriter i idol e: felicia, hon e söt o hon har en bra röst... om hon bara vågar sjunga ut mer så tror jag att hon skulle bli ännu bättre... markus, han e ju för härlig... o dessutom... om man kunde ha en kille me den sångrösten så... *drömmer* o min sista favorit e linda... kan inte förklara riktigt varför... men hon e asbra...!!!