• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Soppa
    Lady Amalthea skrev 2006-10-22 22:14:59 följande:
    skulle alltså tillägga att..Skulle du våga säga nåt annat än att han är bäst? Även om det iofs är sant att han är det Men annars menar jag
    Ja jag skulle faktiskt göra det. Men nu känns det så skönt att säga att han är bäst och fast jag inte hade känt hnom så tror jag faktiskt att jag hade tyckt det samma om årets startfält
  • Soppa
    Theresa1 skrev 2006-10-22 22:22:26 följande:
    Jag var i Eskilstuna idag med tjejen jag jobbar hos/med (är personlig ass.) och döm om min förvåning när det var värsta idolpådraget Så jag sa till min "brukare" -Om marcus är här tänker inte jag jobba mer, haha. Då ska jag fria Vem är den första jag ser? S N Ä C K A N. Då är de de gamla avdankade utslagna som turnerar runt men vaheter hon Sanna Bråding... Inte ett dugg roligt med andra ord...By the way... Jag är lyckligt gift redan... O Marcus är förmodligen inte sugen på en småfet småbarnsmamma när han har värsta kalaspinglan Alla fattade att jag skojade hoppas jag
    asg
    skynda dig han och zara är inte ens förlovade så än har du chans på honom..
    Nä dom är så trygga i sig så jag har svårt att tro att det skulle ta slut mellan dom i första taget..
  • Älskarlivet

Såg reprisen idag på IDOL.

Både jag och sambon grymt besvikna att Snäckan åkte ut. Han har bra röst och låter inte som "alla andra!" Han är egen.

• Theresa1

Soppa: Men JAG är ju gift... o rätt nöjd med faktiskt... min man Marcus sjöng in en singel på sin svensexa "jag vill vara din Theresa" En riktig hit faktiskt Så jag kanske får nöja mig så...

Men jag garvade så jag höll på att kissa på mig när Khisti (eller hur det stavas) pratade om att alla skickade ut sina män när markus sjöng... Min man har varit i köket de tre senaste idol omgångarna. HAHA fast jag har inte kört ut honom det har bara blivit så... Men jag är ju inte ledsen för då ser ju inte han hur jag sitter å fånler som en fjortis i soffan...

• agonist

Hur kan dom låta snäckans turnera runt efter skandalen att hans ens kom vidare i idol (det var ju tom mot hans "principer")
    PINSAMT!! Skicka honom till en psykolog så han kan hitta sig själv så slipper han va så tillgjord..uuuusch.

Nu får vi hoppas Cissi åker nästa vecka så går det åt rätt håll iaf!

• Lady Amalthea

Soppa

Ja, det tror jag med Ni som känner honom sen innan måste vara de stoltaste människorna i hela sverige just nu ju

• agonist

Dom som tycker Snäckan är bra måste ju vara tondöva (och döva överhuvudtaget eftersom han missar varannan mening)

• sandy sandy

felicia e bäst för alla andra e bara så lika... att de ska va inne å vara rocker nu bara för sebastian förra året känns de som. ne ja vill ha mer mångfald!! å cissi e sååå dålig!!

• CuteElliz

mina favoriter i idol e: felicia, hon e söt o hon har en bra röst... om hon bara vågar sjunga ut mer så tror jag att hon skulle bli ännu bättre... markus, han e ju för härlig... o dessutom... om man kunde ha en kille me den sångrösten så... *drömmer* o min sista favorit e linda... kan inte förklara riktigt varför... men hon e asbra...!!!