• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Carisma95

Loren:
    "På något sätt påminner Danny mig om Owen Wilson"

Ja, lite grann faktiskt, när du säger det...

• Soppa
    numberone skrev 2006-10-22 16:57:48 följande:
    Soppa: Har missat din relation till markus??
    Han är tillsammans med min lillasyster..
  • Pyff

Alltså, jag stod upp och applåderade när Snäckan äntligen åkte ut i fredags! Attans vad gött! Han var verkligen så mycket sämre än de andra, tom nu när det var "hans" tema. Hans röst är svajjig och hans uttalanden är ju bara helt flummiga och obegripliga - typiskt en sån människa som vill verka djup och intelligent men som bara yrar en massa nonsens!!

• Soppa
    ming skrev 2006-10-22 21:21:40 följande:
    Soppa-> Jag trodde att Markus skulle klara sig utan nån röst igår i denna tråden, men det blev en enda. www.familjeliv.se/Forum-5-156/m13586678.html Kossan af Svammel
    Morr Morr vem ska vi braka på nu
    Nä jag skojar bara. Men vi som vet bäst tycker ju han är bäst Räcka ut tungan
  • Lady Amalthea

Soppa

"Men vi som vet bäst tycker ju han är bäst"

• Lady Amalthea

ehhh,.. var tog resten av texten vägen?

• Lady Amalthea

skulle alltså tillägga att..

Skulle du våga säga nåt annat än att han är bäst? Även om det iofs är sant att han är det Men annars menar jag

• Theresa1

Jag var i Eskilstuna idag med tjejen jag jobbar hos/med (är personlig ass.) och döm om min förvåning när det var värsta idolpådraget Så jag sa till min "brukare" -Om marcus är här tänker inte jag jobba mer, haha. Då ska jag fria

Vem är den första jag ser? S N Ä C K A N. Då är de de gamla avdankade utslagna som turnerar runt men vaheter hon Sanna Bråding... Inte ett dugg roligt med andra ord...

By the way... Jag är lyckligt gift redan... O Marcus är förmodligen inte sugen på en småfet småbarnsmamma när han har värsta kalaspinglan Alla fattade att jag skojade hoppas jag