Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Loren:
"På något sätt påminner Danny mig om Owen Wilson"
Ja, lite grann faktiskt, när du säger det...
Soppa-> Jag trodde att Markus skulle klara sig utan nån röst igår i denna tråden, men det blev en enda.
www.familjeliv.se/Forum-5-156/m13586678.html
Alltså, jag stod upp och applåderade när Snäckan äntligen åkte ut i fredags! Attans vad gött! Han var verkligen så mycket sämre än de andra, tom nu när det var "hans" tema. Hans röst är svajjig och hans uttalanden är ju bara helt flummiga och obegripliga - typiskt en sån människa som vill verka djup och intelligent men som bara yrar en massa nonsens!!
Soppa
"Men vi som vet bäst tycker ju han är bäst"
ehhh,.. var tog resten av texten vägen?
skulle alltså tillägga att..
Skulle du våga säga nåt annat än att han är bäst?
Även om det iofs är sant att han är det
Men annars menar jag
Jag var i Eskilstuna idag med tjejen jag jobbar hos/med (är personlig ass.) och döm om min förvåning när det var värsta idolpådraget
Så jag sa till min "brukare" -Om marcus är här tänker inte jag jobba mer, haha. Då ska jag fria
Vem är den första jag ser? S N Ä C K A N. Då är de de gamla avdankade utslagna som turnerar runt men vaheter hon Sanna Bråding... Inte ett dugg roligt med andra ord...
By the way... Jag är lyckligt gift redan... O Marcus är förmodligen inte sugen på en småfet småbarnsmamma när han har värsta kalaspinglan
Alla fattade att jag skojade hoppas jag
Snäckan sjöng "here without you" och jag ville dö.