• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Arcoiris

"*hihi* min man sa en rolig sak häromdagen... "Tänk om alla skulle bojkotta att ringa in och rösta, hur skulle de göra då?"

Ja, hur skulle de göra då? Om INGEN alls ringde in och röstade... "

Hehe då tror jag att de skulle tagit upp röstningar från tv4:as personal

• tösamajan

Skulle vara skoj att testa. Hmmm, nu har det här fastnat i mitt huvud... Kanske ska mejla och fråga dem?

• Trynträ

Marcus är ju bara så trist att se på. Står bara där rätt upp och ner med mikrofonen typ. Nä vinner han så känns det som när Daniel Lindström vann. ZZZzzzz... Danny däremot är ju lite underhållning att kolla på. Erik växer för varje avsnitt. Felicia blir jag mer och mer besviken på även om hon har väldigt bra röst. (Stör mig på hennes pösiga och oformliga byxor som inte alls klär henne). Cissi är bra när hon sjunger rockiga låtar men sjunger falskt när det kommer till lugnare avsnitt.
    Johan kan åka hem för han blir man mest irriterad när man ser på.
    Linda stör man sig på hennes stirriga blick som ser halvt psykotisk ut.

• Status Mamma

Håller med om Linda där, hennes blick är ju asjobbig. Att ingen säger det till henne. Hon kanske är halvblind eller nåt.

• ebben

Trynträ-han är kanske stillsam.MEN visar känsla i armam,ögon o så! Blicken.......Man måste inte strutta runt för att GE publiken nåt!

• Petre

Jag håller med om att Markus är såå tråkig. Gillar inte alls hans kroppspråk, det är så stereotypt. Och hans ögon och blick... nä, den är creepy..
    Gillar inte Linda längre heller.

• glammis

yihoooo, äntligen lite människor som inte är Markus-dyrkare här inne! håller med om att han är bra men för tråkig, helt enkelt lite för "säker"...!
    Go Danny!