Idol 2006
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.
glammis, Jag tycker att han sjunger bra, har bra scenspråk och har utstrålning. Han har inte varit bäst i alla veckofinaler, men klart stabilast på en hög nivå. Andra deltagare har varit lysande vissa veckor, som t ex Cissi och Snäckan, men betydligt sämre vissa andra. Därför är Markus åtminstone just nu min sammantagna favorit.
Jag tycker Markus är så bra för han är en av de få som inte sjungit falskt en enda gång. Han och Erik faktiskt. Felicia brukar fixa det också. De anadra kan åka ut.
emma, anser du verkligen att felicia klarade sig utan att sjunga falskt i fredags??
Nä, då lät det lite halvdåligt. Somnade lite till och från där en sväng.
MARKUS är bra för att han är STABIL.....
Ödmjuk men självsäker o det strålar en slags "aura" eller vad kallas det!Ett "skimmer"......
Han har "DET"
Inte egentligen "supersnygg"-men ser bra ut,men på ett speciellt sätt-så ser man honom så MINNS man !
DET är ju bra om du är artist!
O bra röst så klart!
O kan leverera känsla,o göra olika musikstilar!
DÄRFÖR är han bäst!
jag håller på Danny
Och jag håller på Markus
såklart
Soppa-så klart!
........
he, he, he tack för era motiveringar alla Markus-fans! visst är killen bra men är han inte liiite småtråkig.....? jag menar, kolla in Danny, den killen kan både dansa, sjunga och det med sug i blicken också! (fast okej då, Markus kan väl få komma tvåa...)
glammis-nä,han har ett FÖR mycket ansikte som säjer "oj,vad jag är är söt-pojkbands kille"
DET är lite för vanligt/tråkigt det med.
men danny kan få komma 2a
.......