• En av varje

Idol 2006

Här kan vi babbla om programmet Idol 2006 som drar igång på TV 4 tisdagen den 29 augusti.

Mamma till två mirakel, Isaac 040825 och Klara 060515
  • Svar på tråden Idol 2006
  • Status Mamma

Vilket tema är det nästa vecka?

• Soppa
    Lady Amalthea skrev 2006-10-22 22:37:59 följande:
    SoppaJa, det tror jag med Ni som känner honom sen innan måste vara de stoltaste människorna i hela sverige just nu ju
    Jo du han är helt underbar som människa. vi allihopa är superstolta över våran Markus
  • Soppa
    Theresa1 skrev 2006-10-22 22:37:21 följande:
    Soppa: Men JAG är ju gift... o rätt nöjd med faktiskt... min man Marcus sjöng in en singel på sin svensexa "jag vill vara din Theresa" En riktig hit faktiskt Så jag kanske får nöja mig så...Men jag garvade så jag höll på att kissa på mig när Khisti (eller hur det stavas) pratade om att alla skickade ut sina män när markus sjöng... Min man har varit i köket de tre senaste idol omgångarna. HAHA fast jag har inte kört ut honom det har bara blivit så... Men jag är ju inte ledsen för då ser ju inte han hur jag sitter å fånler som en fjortis i soffan...
    Bjud in din man i tv rummet nästa fredag och säg att gud va Markus är bra men vilken tur jag har som har dig istället
  • Theresa1

Haha, han hejjar på Marcus han med... Han vet att han är jättebra Det har bara blivit så att han varit ute i köket just då, inte planerat.

• Älskarlivet
    agonist skrev 2006-10-22 22:38:38 följande:
    Dom som tycker Snäckan är bra måste ju vara tondöva (och döva överhuvudtaget eftersom han missar varannan mening)
    Tack
  • Jennie med ie

agonist, sorry att jag rubbar din världsbild. Men jag gillar Snäckan, för det mesta, och tondöv är nåt av det sista jag är

• Soppa
    Theresa1 skrev 2006-10-22 22:46:13 följande:
    Haha, han hejjar på Marcus han med... Han vet att han är jättebra Det har bara blivit så att han varit ute i köket just då, inte planerat.
    jo jo ljug inte nu det var dig kirsthi pratade om
  • Theresa1

Soppa Precis... Khisti o jag är ju rätt tajta polare... det var jag som introducerade henne för jättefinnen i pannan som hon envisas med att ha, den som hjälper henne "ta bra beslut" (eller hur det nu var)

• Status Mamma

Ingen som vet vilket ämne det är nästa vecka?

• tösamajan

*hihi* min man sa en rolig sak häromdagen... "Tänk om alla skulle bojkotta att ringa in och rösta, hur skulle de göra då?"

Ja, hur skulle de göra då? Om INGEN alls ringde in och röstade...