• Emelle

¤ västervik tråd 3¤

Ny tråd då "tvåan" stängts!!

Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
  • Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤
  • väduren82

Ett stort grattis Odine,vet ju att du längtat ;)

• Odine

väduren82: Tackar jo man har juh det, och nu har du förklaringen till min trötthet med haha :P Bara hoppas att det går bra denna gång, vågar inte ricktigt hoppas änu :)

• Emelle
    Grattis Odine!
    Vad kul för er.
    Hoppas att allt går vägen den här ggn.
    I vilken vecka är du?
    ♥ Emilia ♥ Eddie ♥ Maximilian ♥
  • Odine

Emelle:
    Tackar, jag är i v 8 enligt fl, familjen har redan börja lägga kommentarer så snart får man väl erkänna att det är en liten igen och inte allt för mycket godis :P

• Marie med två barn

Grattis Odine!
    Vad roligt! Håller tummarna för att det går bra.

*Carpe Diem*
  • sunzhine

Grattis Odine, hoppas allt går vägen denna gång.

Sitter härhemma, lite trött efter en dag full med pyssel, har gjort höstkort och tavlor. Nu vilar vi lite innan vi sätter igång med grejer till kärlekstittskåp (Jezzie har sånna kärleksbekymmer...)
    Väntar på att det omtalade ovädret ska komma hit, funderar på o ha Jezzie hemma imorgon om det är oväder, ladda upp med Ice age 2 i soffan o bara mysa hela dan!!!

• Marie med två barn

Jag hoppas verkligen att det omtalade ovädret bestämmer sig för att inte komma. Vi ska åka till min pappa och hans fru imorgon, fredag. De bor utanför Varberg och det ska inte bli speciellt kul att åka 35 mil i storm och ösregn. Men så länge det inte snöar ska det väl gå bra. Vi kommer hem på måndag. Tänker åka till Ge-Kås på hemväg.

*Carpe Diem*
  • Mr o Mrs H

Odine- Ett stort grattis:)

Mamma till T, född maj-06
  • tvåbarnsmimmi

Hejsan alla Västerviksbor här inne!!!

Tänkte bara höra lite om det är någon som är gravid här inne och ska ha barn någon gång i Februari????

Jag är själv gravid och har BF den 30 Januari...

Nu är det så att jag har en barnvagn Knorr Nizza-05 som jag vill sälja då eftersom jag kommer att köra tvillingvagn då jag har min lilla Neo också.....
    Hör av er i mitt krypin om det är någon som behöver vagn!!
    MVH Mia

• Emelle

Godmorgon tråden.
    Idag är det fest hos oss.
    Eddie fyller 4 år.
    Gud så snabbt tiden går.
    OM tio minuter för 4 år sen så kom han.
    (jävlar vad ont jag måste haft precis nu då)

♥ Emilia ♥ Eddie ♥ Maximilian ♥
Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤