¤ västervik tråd 3¤
Ny tråd då "tvåan" stängts!!
Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
Välkommen hit pinup!
väduren, jag tänkte mer på vad själva jobbet består i. Min man är ju arbetslös ekonom men jag antar att det kanske inte var något administrativt jobb?
Menar du "pinup" eller pipnu!?..nAkan;)
pipnu: HA, HA, HA!!! Får jag skylla på att min son var vaken 2,5 timmar inatt och inte ville sova?
Får jag skylla på att jag var i skolan och traglade med digitalteknik?
Får jag skylla på att jag bara har gått 11 år i skolan, har inte riktigt lärt mig läsa?
Förlåt så mycket!
var inte riktigt meningen att ordvränga pippinupini....
Ha det så bra!
Godmorogn-
Idag blir det premiär på Öppna förskolan med Max!!
Undra hur stort utbyte han har av sångstunden så här vid tre veckors ålder ![]()
Hej alla Västerviksbor!
Nu har jag ÄNTLIGEN uppdaterat mitt krypin med lite nya kort. Mycket välkomna att kika in och kommentera!!![]()
Hoppas att alla mår bra trots förkylningstider och höstrusk!
hello..
majalaja: nä inget sånt,utan jobb i produktionen,bygga grejer :)
Oki jag kan inte hålla mig längre
Om allt går bra denna gång som jag verkligen hoppas på ska Angelina bli storasyster i juni
Visst är jag glad men samtidigt väldigt oroligt, har blivit lugnad av en jätte trevlig sköterska på gyn. Mår så fruktansvärt illa nu och hon sa att det va juh ett bra tecken, kan juh hon tycka muttra jag tyst för mig själv :P
Men visst känner jag mig väldigt gravid, magen spänner var och varannan dag. Hoppas verkligen att detta pyre vill stanna tills i sommar
Btw nån med nått gott råd mot illamående?
GRATTIS Odine!!!
Min sambo fick servera mej ett glas vatten och två digestive kex varje morgon i några veckor när jag mådde illa.
haha
Jobbiga e juh att det kommer inte förens senare typ runt 10-11 när man redan vart uppe ett tag *sucka* Aja det e väl bara att bita ihop och gå vidare hehe :)