¤ västervik tråd 3¤
Ny tråd då "tvåan" stängts!!
Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
Hejsan alla i tråden...!!!
Tänkte bara höra om det finns någon som är i behov av nutramigen....???? Jag har 4 st burkar och det är ju synd att behöva slänga dem... De är hållbara till 13 sep-07
Hör av er i min gästbok...//Mia
bassängen håller 34-35 grader under bebissimmet om man tycker det är kallt mäter man bara tempraturen med termometern som finns där brukar kolla när vi kommer dit... är det inte 34-35 grader så klagar jag....
Majalaja-
Ja jag vet
Brukar inte ta ut mina relativt små barn i stora bassängen...Inte än i allfall
Och ja...jag tycker att det är ganksa kallt däri, även på helgerna.
Förr hade dom ju en RIKTIG bebis bassäng. Någon som minns den. DÄRI var det riktigt varmt och skönt!! ![]()
Så var det fredag igen!!
Så snabbt veckorna går
Vad ska ni göra i helgen.
Vi ska softa och ta det lugnt. Eventuellt blir det simhall för de stora barnen i morgon på fm.
Och sen måste vi ta en tur ut till stugan och plocka in de sista sakerna vi har ute in i förrådet.
Men det ska ju bli varmt har jag hört, så det ska bli riktigt mysigt!!
Jaha då var de lördag, en tråkig lördag:( tråkigt väder ute, sambon började jobba vid 7 imorse o jobbar till 21 ikväll. Det enda roliga är att man har sällskap av sin hund hemma i alla fall. Annars hade de varit jätte dött här hemma.
Får väl ta och titta på en film senare idag efter långsvängen med vovven.
Ja det är lite gråtrist ute men jag trotsade vädret o gav mig ut på en lååångpromenad med barnvagnen, var ute 2½ timme, riktigt skönt var det.
Emma smakade på gröt här nyss men det var väl ingen hit, men så fort hon kommer på att hon ska svälja o inte spotta ut maten så ska det nog gå bra
Vad gör alla andra i helgen då?
Nä Nu ska jag hoppa ner i badet med >Emma.
Idag har jag varit i simhallen med barnen.
Max och jag tittade på när E & E badade.
Kände på vatten. Och ja det ÄR ju kallt
Men nästa vecka ska vi två (Max och Jag) bada på fm när de andra barnen gör det så får vi se vad han tycker om bassängbad innan vi lägger 700:- på nått som vi inte vet om han gillar...