• Emelle

¤ västervik tråd 3¤

Ny tråd då "tvåan" stängts!!

Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
  • Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤
  • väduren82

Halloj! Min darling va alltid med på träffarna på föräldragruppen men går själv på träffarna på bvc ;)

• burtok

Lejonet1981: Min man och jag gick inte här i västervik när vi väntade vårt första barn och men vi gick där vi bodde och det var givande för oss båda. Vi upplevde informationen bra och givande. men det största utbytet hade vi genom dem som var där. De var i precis samma situation, våra BF låg nära varandra så vi kännde att det var kul att träffas. Vi hade turen vi var en liten grupp på bara tre par som trivdes riktigt bra ihop så vi har träffats privat många gånger nu efter att barnen har kommit. Även att man har vänner som har barn så är deras barn oftast större och enligt mig är det skönt att vara med folk som är i samma stadie ibland... Men de träfar vi har haft efter på BVC har min man inte varit med på... Och det har inte kännt så viktigt heller.

Och vi väntar nu vårt andra barn och blev så glada när vi hörde att de har föräldragrupp för föräldrar som väntar 2 el 3 barn osv.. Så nu ser vi framemot dessa träffar...

• Emelle

Godmorogn-
    Idag ska vi träffa föräldragruppen och gå tillsammans till ÖF.
    Hoppas att det blir trevligt.
    Känns ju som om jag aldrig gör något med Max, utan att han bara hänger med på allt vi gör, om ni förstår hur jag menar. Så det känns så bra att sticka iväg på något med bebis i fokus
    Vi ska träffas 9.30 så jag borde ju duscha eller äta frukost...men hamnar ju givetvis här

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Maximilian♥
  • Mr o Mrs H

Någon som vet vilken tid sångstunden är på Elvan på tisdagar?

• sunzhine

Sångstunden på Elvan är kl 10...

• Jullan84

Mr o Mrs H

Är även en på eftermiddagen vid 13,45.

• cid

hej hopp...
    är mest här inne och tjuvläser vad ni skriver..blir inte så mycket skrivet själv. så det är väl bäst att lämna ett litet avtryck så ni vet att jag lever

Här är vi hemma hela veckan, Isak har troligtvis vattkoppor och då är det ju inte värt att släppa iväg honom till dagis...hur pigg han än är..

Börjar få en pigg liten en i magen också! känner äntligen sparkar och så, jättemysigt! Nästan varje dag känns det nu...man hade ju nästan glömt hur det kändes!

Kikar lite större bostad förresten...om nån vet om en bra 4:a nån stans så kan ni ju hojta till!

• Emelle

cid-
    Har skrivit i din GB ang. lgh!

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Maximilian♥
  • Lena1976

någon som handlat julklappar än??

På söndag är det julskyltning,,,,känns lite konstigt....det är ju inget direkt vinterväder

• Jullan84

Lena1976
    Jag har börjat lite smått. Handlat lite till min sambo.
    Och så har jag planerat vad jag ska köpa till min bror o mamma. Har bara inte kommit till det än.

Men känns väldigt konstigt att slå in julklappar.
    Känns inte alls som att det är ju om 1 månad.

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤