• Emelle

¤ västervik tråd 3¤

Ny tråd då "tvåan" stängts!!

Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
  • Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤
  • Jullan84

Snart är det babysim!
    I dag ska Oscar blir filmstjärna o fotomodell i vattnet.
    Anders ska inte bada, utan dokumentera.
    Roligt att ha!

• mafalda

emelle: nästa vecka är det inte heller baby sim pga av sim tävling tror jag det var.... så då är nog inte poolenså var på förmiddagen då heller... men du kom med den 2/12 då ska vi simma och då är det 34-35 grader i vattnet....

• NicosMamma
    Hej allihop!

Måste fråga er som gått på föräldrargrupperna, har det gett er något eller känns det som om det hade kvittat att gå dit?

Ha en bra kväll!
  • Jullan84

lejonet1981

Jag tyckte det vad kul.
    För det första så var det roligt att träffa andra som skulle ha barn samma tid som vi.
    Och för det andra så fick jag svar på frågor som jag inte visste att jag ville ha svar på...

• NicosMamma
    Jullan84

Var din karl med på föräldrargruppen?
    Var det många pappor där eller var det mest dom blivande mammorna?
  • Emelle
    lejonet1981

Jag har gått i föräldragrupp alla mina tre graviditeter.
    Jag har gått ensam, Magnus har inte varit med.
    HAn jobbar ju dels borta i veckorna, sen är inte det här med grupper han grej direkt
    Jag har varit där för att träffa andra som ska ha barn samtidigt. Man följs ju åt sen i samma grupp på BVC också, och det är ju kul.
    Första ggn gav nog själva innhållet mer, de andra gr har jag endast varit där för att träffa människorna, om du hänger med hur jag menar.
    ♥Emilia ♥ Eddie ♥ Maximilian♥
  • Odine

Jahopp så va man i v 12 då, är lite pirrigt, håller tummar och tår på att detta pyre stannar!

Annars har jag fyllt i den sista på min ansökan till komvux så kommer jag in ska jag gå en termin iaf mellan 070108-070601 :)

Hoppas verkligen att mitt bf flyttas fram lite efter ul annars är det juh bara 8 dagar efter vill göra ha lite mer slappar tid innan pyret kommer :P

• Mr o Mrs H

lejonet- vi gick ju förvisso inte på föräldragrupp här istan men så mycket skiljer det sig nog inte, jag tyckte att det var rätt bra, men infon man går igenom är ju sånt som man lika gärna kan läsa sig till, jag tror det handlar mer om att träffa andra i samma situation. Både jag och min man var med på gruppträffarna och det var lite varierat om det båda var med hos dom andra.

Emelle- Man får alltså gå föräldragrupp med andra resp. tredje barnet här? Kul,
    i U-sala var det bara föräldragrupp för förstagångsföräldrar

• Emelle
    Odin-
    Grattis till 12 veckor!
    Hoppas du kommer in på det du sökt.

Kort från stugan då
    Det är sååå skönt därute. Längtar massor till sommarnen då vi ska vara där massor. Blev ju inte så mycket som önskat i år eftersom vi jobbade om varandra hela tiden jag och Magnus.
    Vi var därute igår och fixade inför vintern...Fyyy så läng den kommer kännas...

Sötpluttarna ute i stugan för att fixa inför vintern! Älskar!! Milla fotar, vi äter  img src='/Chatt/ikoner/smile1.gif' width='15' height='15' Mamma och Max i fina vädret
    ♥Emilia ♥ Eddie ♥ Maximilian♥
  • Jullan84

lejonet1981

Anders var också med.
    I min grupp var alla pappor utom 1 med.

Men nu på bvc så brukar det bara vara 1 pappa där.

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤