• Emelle

¤ västervik tråd 3¤

Ny tråd då "tvåan" stängts!!

Vi fortsätter väl babbla på om livet i stooorstan
  • Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤
  • ShootingStar

Lena1976-
    Har inte handlat några julklappar än. Men tror jag väntar lite till, ska antagligen till ullared om nån vecka så då kanske man kan fynda lite där... Vet ju inte om d e nåt å ha där, har inte varit där sen jag va jätteliten... Men nåt kul hittar man kanske!

Vad händer annars runt om i staden då?
    Här händer iaf inte så mycket. Vi har satt in en ny säng till dottern, en sån växa-säng. Hon sover jättebra i den å det går över förväntan hittills. Hon tycker det är jättekul att klättra i den å det är sååå mysigt när hon kommer in och lägger sig hos oss på morgonen! Trodde innan hon skulle va för liten för å byta redan, men d funkar ju toppen! Hade ju tänkt vänta till i vår när nästa bebis kommer, men när man har sängen ståendes hemma blir man ju så sugen på å prova...
    Hur gamla va era barn när ni bytte från spjälsäng till annan säng?

Ha det fint!

• cid

Shooting: Vi bytte nu för ett tag sen. nån, ett par månader sen kanske. Här har det också funkat långt över förväntan och det är först nu som han har börjat att kliva ur sängen själv. Innan har man varit tvungen att gå och öppna dörren och säga att han fick komma upp för att han skulle gå ur. Knasunge jag har! Men nu är det skönt för nu kommer han upp efter en stund när han vaknat, så kommer han in och busar i sängen, jättemysigt!
    Häromnatten kom han upp klockan ett och ville se på bolibompa...men det är ändå gången han har gått upp när han inte skulle...

Angående julklappar så har vi inte börjat handla än... har haft fullt upp med födelsedagspresenter till Isak, och nu fyller jag ju snart år så då är det bestyr med allt sånt. Men det blir väl till att börja handla snart...

• Emelle

Jag har inte heller köpt några julklappar. Varför väntar man alltid till sista stund?
    Och jag tog glatt på mig att gå in och jobba på Söndag kväll. Braaa att jag kom ihåg att det var julksyltning!! Barnen blev ju lyckliga Not!!

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Maximilian♥
  • sunzhine

Vi har inte köpt så mycke julklappar men lite till tjhejerna o systerdottern har det blivit. Vi ska åka upp till sthlm. nästa vecka o då tänkte vi passa på att köpa MASSA julklappar... Det är ju liiite större utbud däruppe... Ska bli så kul att åka upp o träffa släkten!!!

• cid

Emelle: när börjar du jobba då? För det var ju slut nere på stan ganska tidigt tyckte jag det såg ut som...typ 17. eller var det bara affärerna som stängde då?

• Emelle
    cid-
    Jag börjar vid 16, men sen ska jag ju tanka upp Max ordentligt inan och så, så det skiter sig. Man vill ju gå när det är mörkt ute med. Men dom överlever. Magnus får ju gå ner med dom om dom vill det!
    ♥Emilia ♥ Eddie ♥ Maximilian♥
  • Odine

Hejsan!

Så idag öppnar äntligen Expert igen med min Sambo bakom, har vart en jobbig månad då vi många gånger har velat ge upp, men när beskedet kom att han kunde ta över så kändes det så bra.
    Det här är verkligen vad Andreas vill och har drömt om "Att äga en egen butik" Jag är stolt men det kanske jag inte behöver säga egentligen

Och idag är det våran årsdag med, där kan vi prata om att ta 2 flugor i en smäll, sitter hemma och ska snart lämna tösen på dagis, och hoppas verkligen att det kommer gå bra för Andreas nu första dagen och alla som kommer, vet att det kommer bli väldigt jobbigt hit och dit. Men jag hoppas att vi kommer klara av det.

Och det känns som om detta pyre kommer vilja stanna, jag håller verkligen tummarna för det nu när allt annat går så bra, så vad skulle inte vara bättre än att vårat pyre kommer till oss i sommar

Oj vad jag svammlar, med det är så mycket känslor just nu om allt!

Men jag hoppas ni får en fin fredag och en fin helg
    Ha det gott!

• Sjödin85

hej hej, hoppar in i denna tråd då jag är "gammal" västervikare som flytt söderut till o-hamn av alla ställen..

Va roligt odine att adde fick de, messa me han för några veckor sen o han skrev att han kanske skulle ta över.. =)

Nova Linnea Sjödin 060918
  • Jullan84

En hel dag utan att någon skrivit här...

Vad gör alla?!

• ShootingStar

Jullan- Jag undrar detsamma! hehe!
    Men idag ska nog de flesta ner på julskyltningen. Det ska iaf jag, å köpa brända mandlar å komma i julstämning! Kanske att man till å med tar på tösen en tomteluva när vi vandrar ner på stan!
    Igår vet jag inte va alla gjorde, vet knappt va jag gjorde själv. Va hemma hela dan å satt å klippte å klistra med lite kort. Blev jättefint! Scrapbooking är roligt, men väldigt tidskrävande...

Over and out...

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤