Karlstad BF 06/07 (forts.)
Fortsätter på Karlstad BF Jan 2007 som Kotten startade, den förra blev ju avstängd för svar...
Fortsätter på Karlstad BF Jan 2007 som Kotten startade, den förra blev ju avstängd för svar...
Ja Kotten, det blir väl kul att hämta vagnen och det! Lite mer verkligt då.
Jo, man ksull ju kunna handla julklappar nu. Men vi köper bara klappar åt barnen i vår familj, och två av dem (totalt 7) fyller 29 nov och 1 dec...så då måste man ju hitta födelsedagspresenter också... känns som det blir många presentkort i år
Hej!!!!
Tråkigt besked för mig, har börjat öppna mig, strikt sängläge nu!
Är ju i 33+5 idag. Ska gå och vila lite.
Ojdå Karlstad, lite i tidigaste laget kanske. Men det är ju skönt att veta att de klarar sig bra om de skulle födas nu i alla fall!
Hittade hit
Tror vi kommer beställa de flesta julklapparna från internet eller köpa presentkort... Håller på att flytta och energi till att leta julklappar finns inte alls
Karlstad: Ojoj, men som Ceha sa, skönt att veta att de klarar sig bra. Varje vecka hon/han stannar kvar är ju bra, men ingen livsviktighet. Hoppas ni mår bra iaf!
Hittade också hit, trots oerhört taskigt lokalsinne...
Karlstad: Oj....då blir du väl först ut av oss??! Håller tummarna för att bebben skall stanna kvar några veckor till!! Vet du vad det blir för sort? Några namn nu när det närmar sig??
Meria: Hoppas flytten går bra....som sagt, INTE kul att flytta. Bara när man är installerad i det nya hemmet, så att säga.
Ja, igår kom vagnen, de andra sakerna ligger kvar i bilen. I vårt blivande barnrum har min sambo ett terrarium med en rätt fet boaorm...som skall BORT nu. Tror han tänker ha den i källaren. Jag bryr mig inte så mycket, men den skall inte vara i barnrummet iallafall. *rys* Jag tror han kommer sälja, för han har tröttnat på den - den ligger ju bara där i sin glasbur.
Skall till BM på måndag, hoppas allt är bra....är lite nervös. Väntar också ivrigt på besked om havandeskapspenning...de är allt lite sega på FK.
Trevlig helg, tjejer!!
Ringde BM och frågade om hon trodde 2-3 dagar el 1-2 veckor. Det berodde på mig svarade hon. Då blir man ju ännu mer orolig. Vet ju att barnet klarar sig men vi har ju bott på 10:an förr och jag vill verkligen inte det igen. Grinar som bara denn för hur min lilla stumpa här hemma ska klara sig. Jättebra tröstar min man mig med. Så det är väl så att jag inte klarar mig utan henne egentligen. Men som sagt hon kom i v 35+0 och jag är ju snart där och då har man ju erfarenheten därefter. Inget fel på 10:an men det är ju inte så man tänkt sig.
Förlåt att jag klagar!!
Julklappar, nåt nytt för mig att tänka på...
Vad ska man hitta på i år då???
Hittade också hit
Hoppas att allt går bra Karlstad, och ta det lugnt nu och vila!
Idag jobbar jag kväll men hopppas att jag ska hinna hem till Idol
Trevlig helg! (trots jobb i morgon...)
Det ordnar sig ska du se Karlstad! Ut ska de hur som helst
Nej jag vet, har inte heller tänkt mig 11:an igen. Det blir ju ännu mer bökigt att ligga där när man har ett barn tidigare. Hamnar man på patienthotellet så kan de ju sova hos en och hälsa på när de vill. När vi låg på 11:an var det besöksrestriktioner eftersom det gick ngt virus, så då var man ju tvungen att mötas ute i foajén istället. Trist om det blir så eftersom man knappt kommer att kunna umgås med storasyskonet då. Och de behöver ju träffa lillasyster/bror de också, för att fatta vad det handlar om.
Nu lägger du dig på soffan och äter praliner resten av tiden, inte så länge till du kan unna dig det nu!
Var hos BM idag och mätte magen igen. Nu halkade jag upp på översta kurvan, precis som med Ellen vid samma tidpunkt. Så denna kanske blir lika tidig också? BM ville inte säga nåt om det, men ville inte ge mig fler tider än till mitten av nov (BF 27 nov), så hon kanske anar hon med...
SF 33cm i 31+3. Vilken tjockis va
Har sovit lite nu. Vad jag kommer ihåg låg mitt på 32 i v 32. Ligger mellan "normal" kurvan och övre kurvan. Har glömt hur jag låg med Elin. Ska kolla det.
Tycker jag har en anings mensvärk nu, men inget tecken i magen med sammandragningar. Man ligger ju mycket nu också så kroppen känns ju lite komstig ändå.
Trevlig helg om jag inte skriver mer......