• ceha

Karlstad BF 06/07 (forts.)

Fortsätter på Karlstad BF Jan 2007 som Kotten startade, den förra blev ju avstängd för svar...

• Svar på tråden Karlstad BF 06/07 (forts.)
  • Meria

Hej lillaguldfisken och Nillan81!

Jag går på föräldragruppen i Molkom och tror inte att nån av dem finns här... (?? ) Missade 2 träffar och fick hoppa in mitt i eftersom vi flyttar till Älvsbacka snart... Men eftersom jag läser på universitetet och bara har 4 mil in till stan är det kul att lära känna folk här, särskilt eftersom det finns så många i min egen ålder (är 22).

¤ vecka 32 ¤
  • Meria

Hittade BF-listan i den gamla tråden:

ceha: BF 27/11
    Meria: BF 12/12
    sarahrara: BF 31/12
    Kotten81: BF 3/1
    Kuddkrig: BF 4/1
    stinawall: BF 14/1
    BettanM: BF 18/1
    Theatt: BF 21/1
    Tinygirl: BF 25/1
    Catja3: BF 29/1

¤ vecka 32 ¤
  • Nillan81

Meria: Absolut! fyra mil är ju ingenting! hur mår du då? hur har din graviditet varit hittills?

• Nillan81

ceha: BF 27/11
    Meria: BF 12/12
    sarahrara: BF 31/12
    Kotten81: BF 3/1
    Kuddkrig: BF 4/1
    stinawall: BF 14/1
    BettanM: BF 18/1
    Theatt: BF 21/1
    Pernilla: 21/1
    Tinygirl: BF 25/1
    Catja3: BF 29/1

• Meria
    Nillan81 skrev 2006-10-11 15:47:03 följande:
    Meria: Absolut! fyra mil är ju ingenting! hur mår du då? hur har din graviditet varit hittills?
    Den började fint... Nej men jag hade svagt illamående mellan v.7-11, annars har jag mått bra. Det var efter 6 månader som foglossningar och sammandragningarna började. Nu har den goa lilla bebben blivit en mini-Karate Kid och far runt som ett yrväder i magen. Känner av bäckenet såfor jag försöker mig på nånting. Men det går iaf, allt börjar bara bli lite obehagligt om man säger så. Hur har du haft det själv?
    ¤ vecka 32 ¤
  • Nillan81

Meria: Hur bra som helst faktiskt! man går liksom bara och väntar på att det ska bli något! Men jag får njuta så länge det är såhär bra! bebisen är också lite av en karatekid! eller så är det vanligt att det ska sparka såhär mycket, vad vet jag!
    Vad läser du på universitetet?

• Nillan81

oj då nu fick jag viss besök! måste gå...hej så länge!

• Kotten81

Välkommen Nillan81 och lillaguldfisken! Kul med lite nya "ansikten"! Fy vilket läskigt väder det är idag, jobbade i natt och gick upp vid 12 efter typ 4 timmars sömn, så jag känner mig liiite mosig... Och vädret hjälper ju inte till.

Här rullar allt på iallafall, bebben sparkar och har sig och jag mår typ som vanligt. Väntar fortfarande på besked från FK, gud vad segt det går... Ngn här som skall gå hem på havandeskapspenning??

Karlstad: Ingen bebbe än?

• Meria
    Nillan81 skrev 2006-10-11 16:09:08 följande:
    Meria: Hur bra som helst faktiskt! man går liksom bara och väntar på att det ska bli något! Men jag får njuta så länge det är såhär bra! bebisen är också lite av en karatekid! eller så är det vanligt att det ska sparka såhär mycket, vad vet jag!Vad läser du på universitetet?
    Skönt att du får må bra Jag läser till språklärare, inne på tyska just nu och har läst engelska. Har 2 år kvar, känns som en evighet emellanåt Pysslar du med om dagarna?
    ¤ vecka 32 ¤
  • ceha

Hej tjejer!
    Har varit sjukskriven i 1 vecka pga ischias, och vi har världens pajigaste dator hemma. Så det har inte blivit ngt besök härinne på ett tag. Är nu i alla fall tillbaks på jobbet, ska prova i 2 dagar nu. Om det blir värre igen så tar jag FP nästa vecka, sen hade jag i alla fall planerat att gå hem. Orkar inte böka med läkarintyg för en veckas sjukskrivning till.

Skönt att det gick bra med föräldrarna Kotten! Har ni hört ngt mer om julen än?

Nu är det v. 34 för mig. Bara 3 veckor kvar om den kommer lika tidigt som Ellen, annars 6 ½ vecka... 6 veckor känns läänge, men 3 veckor känns väldigt lite!!! Men med min jättemage så kan jag inte tro att det är fysiskt nöjglit att gå nästan 7 veckor till...10 om det vill sig riktigt illa!!! Men det blir väl lite tidigare får jag hoppas.

Svar på tråden Karlstad BF 06/07 (forts.)