• ceha

Karlstad BF 06/07 (forts.)

Fortsätter på Karlstad BF Jan 2007 som Kotten startade, den förra blev ju avstängd för svar...

• Svar på tråden Karlstad BF 06/07 (forts.)
  • Catja3

Hallå alla och välkommen till er nya

Ceha: Hoppas bebben stannar lite längre iaf så h*n hinner gro till sig ordentligt Men kan förstå om det är jobbigtmed magen. Tycker min börjar bli i vägen och jag är bara i v.25...

Kotten: Vad tror du, kommer det ngt brev fr. MVC i Skåre om utbild? Jag går och väntar varje dag och springer till brevlådan när jag kommer hem. Lika besviken varje dag...

Annars sparkar bebben på med full kraft. Oftast ner mot "härligheten" och en och annan träff på kisseblåsan också. När vänder sig bebben för att ligga med huvudet neråt. Helt säker på att det komer bli en sätesbebis...

Väntar på Grodan - BF 29 januari 2007
  • Karlstad

Hej alla!
    Kotten: Jag är hemma än. v 35+4 idag.
    Men jag har snart mensvärk konstant när jag är uppe. Så igår sov jag hela dagen, inatt hur bra som helst. Konstig man är... Trodde att när jag sovit så mycket så skulle jag inte sova inatt, men det gjorde jag. Och så skönt dessutom.
    Men vilket hormonpaket jag har blivit. Min dotter skulle få följa med de större barnen till Kilene idag med dagis. Så min man ringde och frågade om jag ville följa med och titta när de gick på bussen. Detta har hon pratat om sen igår kväll att hon ska få åka buss. När vi sitter och tittar börjar jag så klart stortjuta. Lycklig, stolt och gravid!!!!!
    Någon mer som är som mig?????

• ceha

Haha Karlstad! Vilken hormonnivå .
    Jag känner verkligen inte igen mig i att jag sover bra på nätterna i alla fall. Hur man än ligger så är det obekvämt, händerna domnar, man mår illa, är hungrig, kissnödig och kan inte vända sig utan att få en smärtchock. Men det är väl meningen på slutet har jga hört.

• stinawall

Välkommen ni nya!

Meria:Såg att du skulle flytta till Älvsbacka.Det är ett fint ställe.De har ngt som kallas Älvsbackadagen varje år som jag varit på med bl.a. auktion.

Ingen som ska börja föräldragrpp på Gripen nästa vecka?

Jag har börjar vakna mitt i natten, är jättepigg och har svårt att somna om.När klockan sedan ringer är jag dödstrött.Bm sa att kroppen förbereder sig...

• Viktors mamma

Kul med fler gravida "Värmländskor".
    Här är det fullt kaos nu, maken har brutit nyckelbenet (tackling under innebandymatch) och är sjukskriven. Så nu har jag två stycken som ska hjälp med det mesta därhemma. När sonen somnar är jag helt slut och somnar nästan jag också. Det skulle ta ca 3 veckor innan det hade läkt (och sen låång tid innan han var återställd), känns riktigt jobbigt att det skulle hända just nu, men vad gör man...
    Lite gnälligt jag vet
    Hoppas att ni andra mår bättre!

• ceha

Åh vad tråkigt Viktors mamma! Men det är väl typiskt karlar också, de ska alltid vara så handikappade så fort de är skadade/förkylda

• Viktors mamma

Ja visst är det så, Ceha Vart lite sur igår när han gick och klagade över ont i ryggen. Det har jag nästan varje dag (pga tidigare diskbråck) och värre nu när jag är gravid förstås, men inte går jag runt och beklagar mig för det. Han ska försöka börja jobba halvtid nästa vecka och då blir det nog lite bättre när han får komma ut och träffa lite folk och får lite annat att tänka på....

• ceha

Ja, om de skulle vara gravida så skulle det vara ett himla liv att de hade ont överallt

Åh, nu har jag bestämt att jag ska göra sista dagen imorgon!!! hade tänkt jobba en vecka till, men kroppen mår ju inte bättre av att bara sitta framför datorn hela dagarna, så nu gör jag sista dagen imorron!! Ska bli jätteskönt. 45 dagar kvar nu....

• Miot

Halloj allihop! Hittade denna tråden nyss, kul! =)
    Jag är i v.33 har BF 5 december säger dom, men hoppas på 1 lr 2 veckor tidigare... =)

Ta hand om magarana allihop!

• Karlstad

Välkommen Miot!
    Ceha; vad skönt för dig att sluta jobba. Man behöver nog ta hand om sig lite själv oxå. Men en liten som du har hemma känns det när man inte sover ordentligt. Har just sovit mina 2 timmar idag.
    Ska gå och käka lite. Ta en kopp kaffe och svärmors äpplemuffins.
    Hon bakade åt oss igår. Vad jag är bortskämd nu!!!!
    Fast vilket j*vla tråkigt liv jag har nu oxå. Klagar för fullt. Vi vill att bebben ska va kvar i magen i 1,5 v till sen gör det inget om den kommer för detta tär på alla just nu. Lite jobbigt.

Svar på tråden Karlstad BF 06/07 (forts.)