Karlstad BF 06/07 (forts.)
Fortsätter på Karlstad BF Jan 2007 som Kotten startade, den förra blev ju avstängd för svar...
Fortsätter på Karlstad BF Jan 2007 som Kotten startade, den förra blev ju avstängd för svar...
Catja3: Ja, Birgit passar iallafall mig!
Sådant är ju så individuellt.
Förresten, du har inte hört ngt angående föräldrautbildningen, alltså om ni också skall börja gå den 27/10??
Kotten: Är i v. 26.
Kul att det nu börjar hända saker med BM besök var 3:de v och föräldragrupp start 20/10.Tycker att det är svårt att vara fokuserad på annat än lillen,räkna dgr och sånt som har med graviditeten på dgr.
Pallas: Jag går på Gripen.Hade först en BM som slutade som jag aldrig hann träffa,kom sedan en ny BM (började i sept)som avbokade mitt besök i v. 25 då hon hade för mycket att göra.Istället har jag träffat Karin A. som arbetar på förlossningen och tillfälligt hjälper till på fredagar.Hon verkar bra och har kanske inte hunnit boka så många än.Värt att kolla upp om det är stort bytesbehov.
Karlstad:Lycka till!
Kotten: Är i vecka 27.
På torsdag bär det av i GBG och ska vara där till söndag bara maken och jag!
Blir en dagstripp till Ullared för shopping och sen ska vi ta det lugnt och bara ha det bra!
Är i v 26
Tyckte det skrevs dåligt på den gamla tråden, inte så konstigt om den var avstängd
Har någon av er haft problem med alldeles för hög vilopuls och hjärtklappningar??
Ska till läkaren idag på barnmorskans rekommendation för att kolla upp det hela. Blodtrycket och blodvärdet är okej, men just pulsen är hög, har runt 90slag/minut innan jag kliver ur sängen på morgonen. Jag hoppas det går bra hos läkaren idag och att det inte är nåt allvarligt som påverkar bäbben!
Theatt: Lycka till!
Hur mår alla härinne annars???
Lite höstruskigt idag.
Hejsan!
jag är 20 år och har BF 10 Mars-07. Är från karlstad men har precis flyttat till göteborg. Har lite hemlängtan så tänkte att jag kansek kunde få vara med på eran karlstad-tråd ändå!?
Hallå! Jag och min sambo väntar vår lilla bebbe den 21 januari! Vi bor i karlstad och jag tror faktiskt inte jag känner någon här som är gravid! Vore jätteskoj att få lite kontakt med andra gravida:)
Är det någon förresten som ska börja med föräldrargruppen med Cecilia på gripen den 7 november?
Hoppas jag får vara med på denna tråd!
KRAM!