Karlstad BF 06/07 (forts.)
Fortsätter på Karlstad BF Jan 2007 som Kotten startade, den förra blev ju avstängd för svar...
Fortsätter på Karlstad BF Jan 2007 som Kotten startade, den förra blev ju avstängd för svar...
Hej! Nu har jag oxå hittat hit,tack, ceha!
Läste dina inlägg Karlstad och vill bara säga att jag håller tummarna för er! Du är ju så långt gången att bäbisen kommer att klara sig fint men jag förstår din oro!
Hej på er!
Hittade hit av en slump när jag kollade in vad det finns för trådar. Får man hänga på här?
Jag ska ha mitt 3:e barn den 11/1. Har en son som är född 21/1-95 och en dotter född 15/8 -04.
Bor tillsammans med make och barn i den norra delen Värmland, men har min BM i Karlstad då jag inte ville byta BM för jag trivs så bra där jag varit tidigare när jag fick dottern. Så vi pendlar dit när det är dax för BM-besök.
Jobbar inom skolan som lärare och har tänkt att försöka göra så tills denna termin är slut. Har inte fått tidigare beräknat med de andra två så det är bara att räkna med att gå tiden ut även denna gång.
Ja det vara lite om mig. Fråga om ni vill veta mer. ![]()
Jaha, har ni gjort om den här tråden till en allmän Karlstads-tråd..?
Det fattade ju inte jag, jag trodde det fortfarande var för BF i januari! Får jag hänga med er då..?
Har inte lyckats få tag på Charlottakliniken ännu!
Catja3
Japp! Där bor vi!
Pallas
Jag går på Charlottamottagningen och de brukar inte vara svåra att få tag på. Lämna ett meddelande så ringer de upp om du inte lyckas få tag i dem.
Hmm.... Tänkte jag inte heller på att tråden heter "Karlstad bf 06/07" Men vi kommer ju till Karlstad när det är dax att föda om inte annat!
Här är det annars bara bra. Det är full fart både utanför och innanför magen.
Insåg imorse när jag låg och filosoferade att jag inte riktigt haft tid att förstå att vi ska ha barn igen. Tiden går så fort och jag har mer än fullt upp på jobbet att göra. Men jag blir nog varse om det på förlossningen om inte annat!
camile: Problemet är bara att jag så sällan finns tillgänglig att svara i telefonen så jag vågar inte lämna ett meddelande om det!
Det andra problemet är de krångliga telefontiderna, det är svårt att lyckas få till att ringa dem just då!
Men imorgon ska jag verkligen göra ett försök och ringa under hela telefontiden om det skulle behövas!
Ang tråden, så hette den förra tråden typ "Karlstad BF januari 2007", och det var det jag menade med att jag inte förstod att lilla jag kanske också kunde få hänga med här.. Jag har ju inte BF förrän i februari!
camile: Hej hej
(bodde 5 år i Hagfors innan jag flyttade ner till Karlstad för 3 år sen
)
Har inte fattat att jag är i v.30 redan... Men känns gör det, tar dag för dag nu och vi får se hur länge jag orkar gå på föreläsningarna. Bäbissparkar gör det svårt att koncentrera sig har jag märkt ![]()
Ja, det var nog jag som ställde till det där är jag rädd
. Det var ju BF jan först, men så hängde jag på, som har BF i november, så då blev det ju lite mer utspritt.
Om jag får lika tidigt som med Ellen så är det bara 1 månad kvar imorgon!!! Herregud, jag har nog inte fattat detta än!
Har helgen varit bra? Vi har faktiskt fått jättemycket gjort, för en gångs skull. Målat köket, städat, haft besök, shoppat lite och bara varit hemma och busat med Ellen etc. Vi har byggt ut huset udner våren/sommaren, och snickaren har ff inte avslutat det, är GANSKA trött på att leva i renoveringskaos!! Men nu börjar jag äntligen se ett slut på det.
Hej på er alla!!!
Jag är kvar hemma!! Men det har varit en jobbig helg. Nervös varje gång jag reser mig upp eller när jag ska gå och lägga mig.
Tänker att i natt var nog sista hemma. Så får man inte tänka säger min man då. Positiv!!!!
Är i v 34 nu. Skönt. På söndag som kommer fick jag ju Elin, så jag vet ju hur läget är framåt nu.
Har varit till lab och lämnat min vecko kur m blod. Levervärdet kollas så länge jag har bebben kvar. Börjar bli van alla stick nu.
Men annars var det ju riktig fint väder i helgen. En granne tog med sig Elin till lekparken i nästan 2 timmar. Min man fick jätte myckt gjort under tiden. Svärmor lagade mat till oss. LIte bra har man det allt:=)
Karlstad: ja du får ju utnyttja situationen helt enkelt! Det kommer ju dröja innan nästa gång du blir så här uppassad