asså ja d e en tjej lr ja tror det iaf
Är det bara jag som stör ihjäl mig på när folk skriver förkortningar som
lr=eller
ja=jag
d=det
ne= nej
tycker det ser så fruktansvärt obildat ut...
Är det bara jag som stör ihjäl mig på när folk skriver förkortningar som
lr=eller
ja=jag
d=det
ne= nej
tycker det ser så fruktansvärt obildat ut...
Smultronbubbla:
Du har inget att säga förlåt för. Inte så lätt att veta om man inte lyssnar på dom ju.
Brukar dock förtydliga betydelsen lite nu och då för att folk inte ska tro jag är självmordsbenägen eller något, det kan ju tolkas lite fel. Du är långt ifrån den enda som tolkat det fel, tror det är två stycken som förstått betydelsen så.. Det säger rätt mycket
Visst, det går fortare att skriva, men långsammare att läsa, och man skriver ju ändå med läsaren i åtanke.
Jag måste erkänna att jag inte läser inlägg som ser ut på det viset, nu anade jag att det låg något annat bakom rubriken eftersom den låg under "irriterande", annars hade jag inte ens klickat mig in.
Thedyingbride
Ja, jag trodde ju du var deprimerad. Tur att det inte var så
Jag tycker att det ser lite, kanske inte obildat, men väldigt slarvigt ut. Har svårt för sånna förkortningar, orkar oftast inte läsa sånna inlägg, jag blir helt förvirrad! Ja istället för jag ser dock obildat ut, enligt mig. Men det är nog bara jag som är gammaldags! Jag har själv ovanor när jag skriver på forumet, som att sätta smileys efter var och varannan meing, tex!
Tänkte tilllägga - orkar inte folk skriva orkar jag inte heller läsa.
omg så man e obildad nu *suckar djupt världen går under... dagens i landsproblem*
tips: släpp datorn emmelanåt
Gealach skrev: "...orkar inte folk skriva orkar jag inte heller läsa."
Exakt!! Orkar inte skriva något långt inlägg så jag hakar bara på dig. Ok?
Rokka Jill: Det heter emellanåt...
Japp så irriterande!!
Det går knappt att läsa...ser jag det så undviker jag tråden.