• Anonym (rik)

Vunnit pengar

Jag har vunnit pengar - mycket pengar, 17 milj. Vet inte hur vi ska berätta detta för våra vänner, är så rädd att förlora dem! Vi tjänar dessutom bra, betydligt bättre än de flesta av våra vänner och jag är rädd att det ska sticka i ögonen på dem.

Hur berättar man?

• Svar på tråden Vunnit pengar
  • chess1979

är det den svenska avundsjukan som gör sig påminnd!?

Grattis till ts

(gamla jerkvall79)
  • Jiie

nope men logiken

jaja ha de gött alla, ska starta lite trådar nu om massa osanna grejer *asg*

lycka till!

• Rokka Jill

klart det e avundsjukan.. de som påpekar mest att ts ljuger spelar flera ggr i veckan o "vet" hur det ligger till men tänk om ts precis varit i lasvegas eller något. visst det kan vara en psykopat som kräver uppmärksamhet..
    men illa att måla djävulen på väggen ALLTID..

• Marija75

jie:
    då vill jag kika in o se vad ni skriver * asg*

• Indianica

Tycker det är jättetråkigt och konstigt att det är mer okej att starta igång en tråd som uppenbart efter faktakoll är en bluff, men man får intektitisera bluffen för den antas man inte "veta någonting om"

*väntar på en varning*

• oOoJOYoOo

Stort grattis till vinsten!!!!

~~~Stolt mamma till tre, snart blir vi sex i familjen! V 40~~~
  • klocka

"tänk om ts precis varit i lasvegas eller något."

I Las Vegas har de inte Lotto och Joker.

• Rokka Jill
    klocka skrev 2006-10-06 14:47:26 följande:
    "tänk om ts precis varit i lasvegas eller något."I Las Vegas har de inte Lotto och Joker.
    har de inte lotto där??men det var inte poängen.. poängen var att hon kanske inte ville berätta hur hon vann
  • klocka

Det är ju helt ok om man inte vill berätta hur man vann, då kan man ju bara säga det, men det är ju i så fall lite konstigt att man påstår att man har vunnit det på x sätt, när det logiskt sett inte går att vinna y kronor på x sätt.

Svar på tråden Vunnit pengar