Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (rik)

Vunnit pengar

Jag har vunnit pengar - mycket pengar, 17 milj. Vet inte hur vi ska berätta detta för våra vänner, är så rädd att förlora dem! Vi tjänar dessutom bra, betydligt bättre än de flesta av våra vänner och jag är rädd att det ska sticka i ögonen på dem.

Hur berättar man?

• Svar på tråden Vunnit pengar
  • Honey86

men om det nu är ett sånt problem att berätta.. varför ens göra det?

• Nbottning

Litet problem, skänk pengarna till något behjärtansvärt så slipper ni berätta

• Jiie

7 rätt på lotto med 2 rätt på joker gav i lördags 68 miljoner och den jackpoten har inte gått ut på flertalet veckor sedan den gick ut till en man i 50-årsåldern i Trelleborg...

• Rokka Jill

håller med tror det var Ella?
    Jag hade inte berättat för en enda jävel..
    jo jag hade typ ropat fram min o min sambos familj..
    sagt att vi hade vunnit en större summa pengar. delat ut vars en summa. till alla då.
    Sen hade jag väl velat sagt något liknande som "såja.. så nu behöver ni inte berätta för folk. för vi ville dela med oss med er " typ.
    men aldrig berättat vilken summa vi hade vunnit.
    jag hade varit mer generös mot mina vänner.. men inte börjat köpa bilar eller betalt hyror o deffenetift inte varit borgenär.

folk tigger o blir vidriga för midre om man säger så.

själv var morsan nära att vinna 1,2 miljoner.. men hon hann aldrig lämna sedeln i tid

• Assar Elof och Alice

Slösa bort dem. Varför berätta. Du/Ni är väl samma människor fast det har kommit en massa mer pengar.

• Shadowbeing

Önskar grattis av hela mitt hjärta!

Jag hoppas ni investerar pengarna bra och verkligen njuter av dom. Jag tror helt och fullt på att vad man ger är vad man får, så ni har säkert förtjänat dem på något vis...!

Berätta bara för era närmaste, de ni verkligen litar på och som ni vet älskar er.
    Tyvärr brukar människor bli som förbytta så snart pengar kommer med i bilden.

All lycka!

• Honey86

hehe dethär är lite utav "Dagens i-landsproblem"

• 3barnsmor35

Grattis!

Jag vet precis hur jag skulle gjort *önskar jag att jag vann pengar, eeh, svar ja!*

Ställa till med fest, de som jag bjuder in blir överraskade med en kryssning där allt är inclusive och jag ska skämma bort alla rejält.

Sen får mina syskon och föräldrar varsin stor summa var (1 miljon var om man vunnit mkt), barnen får varsitt fett konto plus varsin fet fond som bara ska växa.

Sen renoverar vi huset totalt, bygger stall och köper hästar, en fet bil ska jag också ha, kanske en fettsugning med *ler stort*

Aaaaah, jag är glatt avundsjuk, på ett önskande sätt!

Grattis igen!

Vad är väl en bal på slottet...
Svar på tråden Vunnit pengar