• Anonym (rik)

Vunnit pengar

Jag har vunnit pengar - mycket pengar, 17 milj. Vet inte hur vi ska berätta detta för våra vänner, är så rädd att förlora dem! Vi tjänar dessutom bra, betydligt bättre än de flesta av våra vänner och jag är rädd att det ska sticka i ögonen på dem.

Hur berättar man?

• Svar på tråden Vunnit pengar
  • Muppet

hehe! Nä, jag har inte ljugit om någon vinst, men tycker ändå att jag är lite konstig.

• Anonym (me)

muppet: Vad bra att du erkänner, det gör nog många glada

• Anonym (***)

Vilken jävla tråd men lite goa skratt fick jag ialla fall  och nu funderar jag starkt på att lägga en lottorad tills lördag, sen kan vi ju diskutera igen "min miljonvinns"

ha en trevlig helg alla

• Indianica

Ingen som vet om det finns någon vinst på 16 eller 18 miljoner? TS kanske vann NÄSTAN 17 miljoner, men inte skrev ut exakt rätt nuffror, utan avrundade till 17?

Men kan iofs vara någon som roar sig med våra svar också? Som kan förbereder sig

• Anonym

TS kanske är och sätter sprätt på alla sina låtsaspengar

• Anonym (mm)

Eller så stängde vårdaren av hans dator.....

• Anonym

men herregud...om ts har vunnit pengar och vill prata om det,så är väl det inget konstigt!?
    det är såå typiskt att folk slirar till och blir avis...ni som är griniga...hade ni vunnit pengar,men inte kunnat skrika ut det till vänner och bekanta pga mängden...hade inte ni velat få ut det på ngt annat sätt då??...tex familjeliv...
    ähh slopa den svenska avundsjukan....
    grattis ts!!...investera pengarna bra!....

• Jiie

indianica (o ni andra):jag har skrivit det innan och jag skriver det igen.

TS sa att det var på lotto med 2 rätt på joker.
    Det går inte.
    Den kombinationen ger MINST 50 miljoner...

• Anonym

Men det var väl hit TS ville? Att vi skulle sitta å spekulera, bli avis, ge råd om dessa sk låtsaspengar som det faktiskt verkar som om dom inte ens existerar. För som sagt så ger den kombinationen minst 50 miljoner.

SÅ - det bästa vi kan göra är väl att helt enkelt sluta skriva i tråden och låta den dö ut. TS sitter säkert och läser varenda inlägg och gottar sig. Haha. Tänk va vi människor är lättlurade

Svar på tråden Vunnit pengar