• Anonym (rik)

Vunnit pengar

Jag har vunnit pengar - mycket pengar, 17 milj. Vet inte hur vi ska berätta detta för våra vänner, är så rädd att förlora dem! Vi tjänar dessutom bra, betydligt bättre än de flesta av våra vänner och jag är rädd att det ska sticka i ögonen på dem.

Hur berättar man?

• Svar på tråden Vunnit pengar
  • Marija75

njaaa ... undrar om dett STÄMMER ?????
    Hade jag vunnit så mycket pengar , så hade jag inte haft tid att sitta på FL o skriva ner hur mycket jag vunnit

• Jiie

Tippar på inte. Det har inte gått nån sån vinst. Full lottorad med 2 rätt på joker gav runt 68 miljoner i lördags och den gick inte ut...

• Anonym (FAN)

Ja,OM det är sant så blir jag bara sur!
    jag missunnar ärligt alla andra pengar-JAG behöver de ! Men vinner aldrig! Fan!

• Marija75
    Jie :
    ä , det stämmer som du säger ...
    men även om det varit så att man vunnit mycket pengar , så hade man ju inte skrivit det i ett forum eller ?
  • Jiie

Ska man hitta på nåt sånt är det ju bra att kolla upp fakta först, eller hur?
    Hade jag vunnit så mycket pengar så hade jag verkligen inte skrivit om det här...överhuvudtaget! Så om jag försvinner så vet ni varför

• Marija75

jie: ha ha ha !!! ok , då vet vi . Lova att återkomma med lite fika då ( det har du råd mmed då ) hahah
    kul att se att vi resonerar lika

• Anonym (har)

Fan jag har väldigt mycket pengar som jag ärvt. har massor av saker jag vill göra och massor av saker jag vill köpa, men är för snål för att köpa något alls. då försvinner ju så mycket!!..

• IrmelinFraNorge

Grattis! Bruk pengene som du vil. Alle har vel en hemmelig drøm om å vinne masse penger, bruk dem til akkurat hva du vil...

Min familie - min verden.
  • Muppet

Oj, grattis! Och jag som blev glad när jag vann 10000kr på triss igår!

Svar på tråden Vunnit pengar