undrar oxå varför hitta på, då det går så enkelt att kolla...
för den som verkligen vunnit massa pengar oavsett då om det är 10 el 50 milj, så BERÄTTA INGET! Eller berätta att ni vunnit 100 000,- på triss, så slipper folk undra om ni normalt har dåligt med pengar.
den som sedan läser taxeringskalendern, brukar som regel inte säga eller fråga nått, å den som frågar så talar ni bara helt normalt i förbigående ärligt att ni vunnit å att du inte vill prata om det mer än att det är satans underbart att slippa oroasig för framtiden ekonomiskt!
jag har inga 10 mille men ett par.. å detta har nu efter ett par år kommit fram då kvällstidningarna publicerade alla rikaste i varje stad. har gjort som jag berättat å det har funkat aldeles utmärkt! tex en väninna som var skyldig 1000.- sen flera månader tillbaka betalade tillbaka 900.- å undrade om hon kunde komma med den sista 100.- i slutet av månaden eller om jag hade brottom, jag sa att det är ok fast senare när hon har råd, å hon betalade... sniket? nej men vill leva normalt med mina vänner däremot kan jag mycket väl bjuda nån resa eller köpa dyra presenter åt dem.