Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym (rik)

Vunnit pengar

Jag har vunnit pengar - mycket pengar, 17 milj. Vet inte hur vi ska berätta detta för våra vänner, är så rädd att förlora dem! Vi tjänar dessutom bra, betydligt bättre än de flesta av våra vänner och jag är rädd att det ska sticka i ögonen på dem.

Hur berättar man?

• Svar på tråden Vunnit pengar
  • VärstaGrymmaTjejen

WOW - Grattis!

Jag håller med de andra, ni behöver inte alls berätta, eller berätta att ni vunnit en stor summa pengar, undrar de sen hur mycket så svara att det spelar ingen roll.

Sedan så tycker jag som så också, att om det är någon som tar avstånd pga att ni vunnit mycket pengar är det verkligen ingen riktig vän! En riktig vän glädjs för er!

Sen vill jag också säga, fast det vet ni säkert redan, att detta är ingenting ni ska "gå ut med" Håll detta inom den närsta kretsen bara!

GRATTIS igen!

• Miafia33

fast jag anser att man gott kan unna sig massor av lyx, det är ju mkt av pengar det handlar om.

Klart att man vill ha det gott då

• Anonym (rik)

Ni har helt rätt - vi behöver ju inte berätta!!! Har inte ens tänkt på det.

Tack för gratulationerna, ja jag har knappt fatta det ännu!

• Anonym

När jag var yngre vann min familj också pengar. Inte 17 miljoner, betydligt mindre, men ändå. Vi berättade bara för våra närmsta. Jag tycker du kan berätta det för dina allra allra närmsta, de du litar på, de som inte kommer föra det vidare, de som känner dig och tycker om dig för den du är. Resten behöver inte veta!

Och du.. GRATTIS!!

• Bettiz

Jag skulle nog bjudit hem de som är mina närmaste (familj och vänner) och ställt till fest. Då skulle jag nog berätta och samtidigt passa på att ge lite pengar till dem!

• LindaLKPG

oj oj oj va häftigt!!!
    kan inte i min vildaste fantasi förstå hur det skulle kännas att få så mycket pengar!
    grattis!
    men berätta det inte, bara för de närmaste som ni själva VILL berätta för. det har inte andra m att göra.

lycka till!!

• Callina

Men herregud, GRATTIS :D

Hade jag varit i dina skor så hade jag berättat att jag hade vunnit, men inte den stora summan utan jag skulle välja en mindre, lagom för att lösa ev lån och så :)

Åhhh.. Grattis, gud vad härligt :D

Svar på tråden Vunnit pengar