• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Sömntutan
    Twilight skrev 2006-11-03 23:08:26 följande:
    Cajsan: Näe, bara Cissi jag älskar!Mysgos: Har väl aldrig skrivit nåt om Johan, han sög ikväll. Cissi däremot håller jag på, inte bästa rösten, men vilken utstrålning o energi.
    Skönt att det finns några som gillar "My girl"...
    Hjärtat tar aldrig semester....
  • Mia888

Nelly1: Då förstår jag vad du menar. Kan ju vara så att man glömt att rösta på honom...väldigt tråkigt.

• smultronbubbla

Mia88

Ja, det måste vara så
    nej, men folk glömde helt enkelt bort att rösta på honom. Fast alla tonårstjejer då i och för sig? Skumt ju.

• Sömntutan

Självklart kan man tycka att resultatet är skumt, men jag tycker inte att man ska säga ett skit om man inte röstade...

Hjärtat tar aldrig semester....
  • tinna

JAg blir så himla lessen, tycker om Danny ju! Röstade min vana trogen på Felicia men skulle lagt massa röster på Danny också tydligen. Trodde att det skulle bli Markus och Danny i final men nu ser jag ingen som kan utmana Markus. Så grattis.....
    Enligt trenden så kommer ju Felicia åka nästa vecka, och sen Erik. Sen får man bara hoppas på att Markus klarar av att slå ut Cissi och Johan när ingen annan tar dom rösterna han behöver typ....

Kramar och Ramar!
  • Mia888

Elina87: Ja man kan ju aldrig ta sin plats för given. Men jag tror att alla idolerna blev chockade. Erik bara gapade. De har ju hängt med och vet ungefär hur de ligger till bland oss "galna fans" och Danny var ju en favorit. Alla trodde nog att Cissi eller Johan skulle åka. Men visst är det en tävling och man ska inte vara säker förrän man har vunnit.

• Mia888

Smultronbubblan: Alla tonårstjejer satt väl i publiken Men inte glömmer man att rösta på sin favorit ändå. De hade ju paus och kunde messa då. Konstigt det där.

Sömntutan: Jag röstade på min favorit Erik men jag tycker ju för den sakens skull inte att Danny skulle ha åkt ut! Så där har du fel tycker jag.

• Elina87

Mia888: Näe precis, jag tror också att dom blev j*vligt chockade, och jag tror tillochmed att Johan kan känna lite "skuld" nu att han är kvar...jag mena han kan ju inte mått så bra efter det juryn sa till honom och att han sen inte ens hängde löst och att Danny åkte ut som han säkert vet är mycket bättre än honom själv...ja jag tror helt enkelt inte att Johan mår så bra nu och överväger säkert att fara hem själv och skicka tillbaka Danny, han verkar vara en sån som kan tänka så.