Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Mia888: Ja iofs det har du helt klart rätt i, tänkte inte på det, tycker helt enkelt inte synd om dom som åker ut i en sån här tävling är dom med i leken får dom leken tåla eller hur:) man kan ju inte gå och tycka synd om dom för att dom blev 6:a istället för 2:a.
Jag ser helst Erik och Markus i final, det är något magiskt över markus och erik har gjort STORA framsteg dem senaste 4 veckorna.
72 % av Aftonbladets läsare tycker det är skandal att Danny fick lämna.
Hallå, något som inte stämmer här kanske?
Vad tycker du om att Danny fick lämna tävlingen?
Ställningen just nu:
Helt rätt (16.1 %)
Blandade känslor (11.7 %)
Skandal (72.2 %)
Sömntutan: Lugn vet jag inte om jag kan vara men säger du det så
självklart får man tycka även om man inte röstar men det jag menade var att det kanske inte är så många som röstar...
Jag röstade faktiskt på Felicia, så att hon inte skulle bli bortglömd (OCH Marcus såklart) men det var tydligen Danny man skulle ha röstat på. Trodde VERKLIGEN INTE att han skulle bli bortglömd
Elina87
Jo, om de vet med sig att de är mer värda en plats, så är det synd om dem.
Bara för att man ger sig in i något kan det väl vara synd om en? Man ger sig väl alltid in i något här i livet? Man kanske aldrig får vara ledsen?
nelly1
Aha, okej
Då blir mina kommentarer riktade till den andra personen i denna tråd som faktiskt inte tyckte att man skulle klaga om man inte röstade. Orkade inte kommentera just då nämligen.
Smultronbubbla: Helknasigt, hur kan Aftonbladets läsare skilja sig så mycket från idols röster. Menar, röstar man på aftonbladet så har man väl sett tävligen och då borde ställningen ha varit annorlunda. Ja, jag blir inte klok...fattar inte hur detta gick till. Kan hennes röster ha räknats 10 ggr så mycket eller nåt
Cajsan: Näe, bara Cissi jag älskar!
Mysgos: Har väl aldrig skrivit nåt om Johan, han sög ikväll. Cissi däremot håller jag på, inte bästa rösten, men vilken utstrålning o energi.
Smultronblomma: Ja jag sa ju att det är klart att det kan vara synd om dom och att mia888 hade helt rätt i det hon sa men att jag inte tänker så. Och jag tror nog att han räknade med att det kunde hända, han borde ju iaf göra det han vet ju att det är ett spel och att det kan vända hur som helst. eller hur ? klart att man får vara lessen.