• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Sömntutan
    smultronbubbla skrev 2006-11-03 23:19:14 följande:
    SömntutanOch det bestämmer du eller? Du får gärna tycka det, men vi kommer fortätta ha våra åsikter och det är inget fel id et.
    OJ...nu blev det sura miner...det var inte riktigt så seriöst jag menade...glömde tyvärr att sätta in en liten blinksmiley i mitt inlägg. Klart att du får ha din åsikt, emn jag tycker att om man har en favorit så ska man rösta, annars så händer sånt som hände ikväll. Jag tycker också att det var helt fel att Danny åkte ikväll, men jag röstade iaf.....
    Hjärtat tar aldrig semester....
  • Mia888

Så både Expressens och Aftonbladets läsare är övertygade om att det var fel person som åkte. Hur kan det slå så fruktansvärt fel i räkningen då? Skulle vara intressant och se hur många som röstade på Cissi, inte rösterna i sig utan från hur många olika nummer rösterna kom från. Kanske bara kommer från ett och samma nummer, hennes föräldrar!

• Elina87

Mia888: ja jag tror inte direkt att Johan kommer att göra bättre ifrån sig efter kvällens sågning av juryn, han kommer nog bara att bli sämre och sämre är jag rädd, han verkar inte ha det där riktiga tron på att han kan (Inte för att jag tycker att han kan direkt) och han verkar inte så engagerad och åker inte han eller cissi ut nästa gång så ska jag....ja inte sluta se idol för det går ju inte men bli riktigt riktigt upprörd iaf;)

• Sömntutan
    Twilight skrev 2006-11-03 23:24:19 följande:
    Sömntutan:"Hmm..men hur mycket jag än gillar denna underbara människa så är hon faktiskt, tyvärr, ingen Idol. Hon var jätteduktig i början, men halkade efter ganska snabbt. Jag är sååå ledsen att hon inte riktigt platsade, för häftigare och underbarare tjej fårman leta efter.."Ja, jag vet inte om hon är underbar för det är broder Staffan jag känner Men jag tycker visst hon är en Idol, vem har bestämt att en Idol måste vara en mes-Agnes-typ?
    Nej man måste absolut inte vara en Agnes för att vinna, men jag tycker ändå att man ska ha en bred röst och att man ska kunna sjunga många olika stilar. Cissi har en undrbar röst när hon får sjunga sin typ av musik. Lyssna bara på när hon gör "I´m not ready to make nice", när hon sjunger den så ryser jag. Jag vet att hon kan sjunga, och hon har utstrålning som få, men jag tycker ändå inte hon går hela vägen sångmässigt och det är ju iaf det tävlingen i stort handlar om, även om det inte svenska folket tycker det....
    Hjärtat tar aldrig semester....
  • smultronbubbla

Sömntutan

Missförstånd hela tiden

Synd att man inte fullföljde hotet om att sluta se Idol. Jag sa att jags kulle sluta se Idol om Danny åkte ut ikväll. Trodde ju självklart inte att han skulle göra det
    Fast man menar det ju inte innerst inne. Går ju inte låta bli att titta.
    fast tänk om alla vi som sa det verkligen skulle sluta titta, vad få tittare de skulle få då. För jag tror ju att fler än vi har sagt så ikväll. *svammel*

• Elina87

Cajsan: hehe ja precis, alla har ju det, men dom borde ju ändå ha på sina blinkande rosa mobiltelefoner...skumt det där, ett mysterium skulle man kunna säga;P

• Elina87

Mia888: Alla kom inte från hennes föräldrar, en kom från mig;)

• Twilight

Kan någon tala om för mig hur man gör om man vill citera ett annat inlägg... Ser den lilla knappen men vad gör jag med den liksom???