Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Sömntutan
Och det bestämmer du eller? Du får gärna tycka det, men vi kommer fortätta ha våra åsikter och det är inget fel id et.
Mia888
Ja just det, de kan ju också rösta. Tänkte inte på det. Nu blev det ju ännu konstigare...
Så här tyckte dom på Expressen;
Var det rätt att Danny åkte ut ur "Idol"?
Ja. (16 %)
Nej. (84 %)
Någon där försökte förklara det med att Dannys fanns är på höstlov den här veckan och kanske inte har möjlighet att rösta?!
Tror det stämmer ganska bra
Elina87: Tror oxå han känner lite skuld jämt emot Danny. När Sanna sa till Johan -Kishti tror att du hänger löst ikväll, vad tror du tittarna säger? Så svarade han ju -tror tittarna håller med. Nåt i den stilen. Så han tror ju inte direkt på sig själv. Han vet nog innerst inne att han är bland de sämsta i fältet. Jaja, vi får se vad som händer nästa vecka. Ryker inte Cissi då så lovar jag, jag ska inte kolla på idol mer. Eller ja, vi får se...
HAHA Cajsan, den var bra;)
det kanske stämmer:P
Sömntutan:
"Hmm..men hur mycket jag än gillar denna underbara människa så är hon faktiskt, tyvärr, ingen Idol. Hon var jätteduktig i början, men halkade efter ganska snabbt. Jag är sååå ledsen att hon inte riktigt platsade, för häftigare och underbarare tjej fårman leta efter.."
Ja, jag vet inte om hon är underbar för det är broder Staffan jag känner
Men jag tycker visst hon är en Idol, vem har bestämt att en Idol måste vara en mes-Agnes-typ?