Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Först Linda och nu Danny, hur ska det enda? Nästa vecka blir det väl Marcus eller Erik som åker!!!!
Johan och Cissi sjunger falskt och dom andra ÄR artister, vem röstar på Johan och Cissi??????
Sen var Marcus lite blek igår, första gången faktisk, men har är jo bara menniska som alla andra...
Erik var grym igår, blir bara bättre och bättre, får lite Daniel Känsla.......
Jag hoppas Erik vinner , Markus kommer klara sig som tvåa.... Cissi och Johan varför ryker aldrig dom??? Herregud Danny kanske smilar in lite väl och ska sluta med soullåtar men jag tror han kommer fixa till det på egen hand, titta på Ola från förra året....
Västan:
Jo det gör han säkert.
Men det är ju roligare att titta på honom nån gång i veckan än att bara lyssna...
Den som verkligen kör sitt eget race är ju Felicia! Men tyvärr tycker jag det låter lite samma... men igår tyckte jag hon var riktigt bra
Ja, det är helt sjukt.
Egentligen ska man väl inte sitta här o kraxa när man inte ens röstade (röstade inte på danny, men heller inte på någon annan ) jag tror att det är så, att man tror att "äh, varför ska jag rösta? alla röstar ju på den ändå" Igår var Danny denna "den". Tror de va en gång förra säsongen med då det blev en Tvär vändning mitt i allt.
Men det är tragiskt, Jäkligt tragiskt!
Synd att de som tycker att Johan o Cissi är så jäkla bra inte kan träda fram. Exakt VAD är det som är så bra med dem`? Visst, Cissi Har cool röst, men hon KAN inte sjunga. Johan har attityd..
Igår hade han en Förbannat nonchalant attityd mot vad de sa till honom, juryn alltså. Han tar inte åt sig, vilket leder till att det inte blir bättre. Det va inte bättre denna veckan...
Faan alltså.. Danny är helt klart en av de tre bästa! Marcus, Erik o Danny (Felicia är bra, men hon har inte ÄN den .. glöden...)
Tack fär ordet
Jag gillar Cissi och jag vågar träda fram,har sagt det hela tiden..
Tycker hon är bra,har en bra rockröst,skulle köpa en skiva av henne för att hon representerar min stil.Däremot skulle jag aldrig köpa en skiva med Danny eller Felicia,för smörigt för min smak.
Felicia var ju tråkig igår. Dock gillar jag Cissi också, bara hon inte sjunger
Förövrigt tror jag alla småtjejer röstar på Johan för "han är sååå sööööt *YL*"
Killarna har generellt lättare att gå vidare pga att dom får rösterna från alla småtjejer. Nu åkte i och för sig Danny ut igår.... Markus röster tror jag kommer från oss som är 25+
Jag gillar också cissi:)