• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Mia888

Daniel (idoljury) uttalade sig att han kunde inte förstå varför inte Cissi eller Johan åkte igår. Håller med fullständigt! Katastrof att Danny åkte.
    Ska rösta som bara den på Erik nästa vecka, annars vet man ju aldrig vad som händer!

• Västan

det är ju det som är faran óm man inte röstar på sin favvo

• Sömntutan
    Sexymala skrev 2006-11-04 16:19:18 följande:
    Ja, det är helt sjukt. Egentligen ska man väl inte sitta här o kraxa när man inte ens röstade (röstade inte på danny, men heller inte på någon annan ) jag tror att det är så, att man tror att "äh, varför ska jag rösta? alla röstar ju på den ändå" Igår var Danny denna "den". Tror de va en gång förra säsongen med då det blev en Tvär vändning mitt i allt.Men det är tragiskt, Jäkligt tragiskt!Synd att de som tycker att Johan o Cissi är så jäkla bra inte kan träda fram. Exakt VAD är det som är så bra med dem`? Visst, Cissi Har cool röst, men hon KAN inte sjunga. Johan har attityd..Igår hade han en Förbannat nonchalant attityd mot vad de sa till honom, juryn alltså. Han tar inte åt sig, vilket leder till att det inte blir bättre. Det va inte bättre denna veckan... Faan alltså.. Danny är helt klart en av de tre bästa! Marcus, Erik o Danny (Felicia är bra, men hon har inte ÄN den .. glöden...)Tack fär ordet
    Jag gillar också Cissi och vågar helt klart träda fram. Jag har gillat hennes stil från dag 1, men jag kan hålla med om att hon inte har hållt samma klass som många av de andra, men att säga att hon inte kan sjunga håller jag inte med om. Därimot så tycker jag hon har gjort fel val av låtar många gånger.
    Lyssna på detta, ni måste ju hålla med om att hon äger i denna låten

" target="_blank">www.youtube.com/watch
    Hjärtat tar aldrig semester....
  • Animon

Gillar också cissi,jag tycker kanske inte att hon har den allra bästa sång rösten i tävlingen men det känns som hon sjunger från hjärtat.Tycker alltid att hennes sång berör.

• LillaMi

Tycker Cissi låter som en amatör.. sorry!

(¯`°?.¸ ♥ TvåVillBliTre♥ ¸.?°´¯)
  • Merle

Röstningssystemet är ett sätt för tv4 att tjäna mer pengar, sad but true. Finns inget annat skäl att rösta på den man vill ha kvar istället för den man vill ska åka ut. Någon sa att det var för att de med starkaste personligheter blir både älskade och hatade och att man därför gör såhär för att inte de medelmåttiga ska stanna kvar, men det köper inte jag. På det här sättet måste man ringa flera samtal och rösta på alla man inte vill ska åka ut istället för att ringa ett samtal. Missvisande och orättvist är det.

• Mamma T

Min absoluta favvo nr 1 är Markus!hAN ÄGER, oavsett låtval så rockar han varenda gång!!

Men jag gillar oxå Johan. Jag vet inte riktigt varför men han har nåt som gör att jag gillar honom. Och han sjunger väldigt bra!Men däremot kan jag tycka att han väljer fel låtar alltför ofta.
    Men i rock-temat så ROCKADE han verkligen!

• WimsA

Buhuuu, jag börja nästan tjuta när Danny blev utröstad!! Gråter

Hur kan det gå såhär?? Johan å Cicci, UT!!!

_ComBo_
  • bebbelängtan77

jag gillar oxå Cissi, inte för att hon har den bästa rösten utan för att hon ger allt(som nån annan skrev).
    tråkigt vore det om hon lämnade. Fast Idol handlar ju om att ha allt,

gillar Marcus mest av de som är kvar. Konstigt att Danny lämnade igår.