Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Daniel (idoljury) uttalade sig att han kunde inte förstå varför inte Cissi eller Johan åkte igår. Håller med fullständigt! Katastrof att Danny åkte.
Ska rösta som bara den på Erik nästa vecka, annars vet man ju aldrig vad som händer!
det är ju det som är faran óm man inte röstar på sin favvo
Hmm blev nått fel med länken...
Här är den rätta
">
Gillar också cissi,jag tycker kanske inte att hon har den allra bästa sång rösten i tävlingen men det känns som hon sjunger från hjärtat.Tycker alltid att hennes sång berör.
Tycker Cissi låter som en amatör.. sorry!
Röstningssystemet är ett sätt för tv4 att tjäna mer pengar, sad but true. Finns inget annat skäl att rösta på den man vill ha kvar istället för den man vill ska åka ut. Någon sa att det var för att de med starkaste personligheter blir både älskade och hatade och att man därför gör såhär för att inte de medelmåttiga ska stanna kvar, men det köper inte jag. På det här sättet måste man ringa flera samtal och rösta på alla man inte vill ska åka ut istället för att ringa ett samtal. Missvisande och orättvist är det.
Min absoluta favvo nr 1 är Markus!hAN ÄGER, oavsett låtval så rockar han varenda gång!!
Men jag gillar oxå Johan. Jag vet inte riktigt varför men han har nåt som gör att jag gillar honom. Och han sjunger väldigt bra!Men däremot kan jag tycka att han väljer fel låtar alltför ofta.
Men i rock-temat så ROCKADE han verkligen!
Buhuuu, jag börja nästan tjuta när Danny blev utröstad!! ![]()
Hur kan det gå såhär?? Johan å Cicci, UT!!!
jag gillar oxå Cissi, inte för att hon har den bästa rösten utan för att hon ger allt(som nån annan skrev).
tråkigt vore det om hon lämnade. Fast Idol handlar ju om att ha allt,
gillar Marcus mest av de som är kvar. Konstigt att Danny lämnade igår.