• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • Supermummy

Vem ringer och röstar på Johan? Får dom betalt eller?

Ärligt talat, killen är ju ett skämt!

• Sofiaa

Danny var ju min favorit kan inte förstå att han åkte ut..

• Saza

Har ringt och röstat på Danny varje fredag. I fredags var jag borta och spelade in programmet och kollade på det igår... Gissa om jag fick en chock!!!
    Vad är det som händer?? Danny??

Jag fattar ingenting.
    Vilka är det som röstar på johan??? Han är f*n det sämsta jag någonsin sett.
    Danny var väl inte jättebra i fredags, men både johan och cissi var så dåliga att dom knappt skulle gått vidare från en audition.

Skandal säger jag bara! Frågan är om jag inte bojkottar idol från och med nu...

// Sandra - mamma till Wilma 051013
  • peggysuu

Min dotter som är tio och jag tycker Cissi är en tjej som blir sämre och sämre för varje uppträdande. Synd för hon va bra i början! Jag tycker Felica är en blivande idol tvåtusensex.

• jennypennypannkaka

Jag tycker att Cissi ska åka ut. Hon sjunger ju falskt!!

Gillade inte Danny heller, han har för nasal röst, men han var ju inte sämre än Cissi.

Mina favoriter är Johan, Marcus och Felicia.

• WimsA

Tycker Erik gör bättre å bättre ifrån sig, imponerad faktiskt! Kyss

_ComBo_
  • Carisma95

Som nån sa här; "om man sätter upp ett skynke så man inte ser dem, så får vi se vem som har bäst sångröst."

Tyvärr funkar det ju inte så i ett forum som idol. Artister ska vara just ARTISTER och inte bara en röst! Hade de bara gått på sångröst tror jag Felicia hade legat bra till, men hur kul är hon att se på.... Betalar nån koncertbiljetter när man inte kan "leverera" och det låter lika bra på radio...?

• Carisma95

Med tanke på vad många det verkar vara som röstar på johan och cissi så gäller det ju verkligen att rösta på marcus och erik nu. Felicia ligger nog mest risigt till nästa vecka tror jag.

Går BÅDE johan och cissi till final (tillsamman med marcus och erik) så blir jag knäckt!

Hellre johan än cissi dock...

• Annanym

Varför stängs trådar efter ett tag?