Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
jaaaaaa!! äntligen är cissi ute!!! som jag har väntat!! nu hejar jag fett på markus!
oh vilken dålig stämning det va här då
*sticker ut lika fort som jag kom in*
Vilken tur att Cissi åkte ut, för jag sa precis innan att om Erik slås ut av henne ska jag äta upp min strumpa.
Inte för att Erik är en favorit, men han sjunger ju faktiskt bättre och bättre...
Weeeee! Cissi åkte ut! Inte en dag för tidigt... Bara Johan kvar...
Jag var och såg Grease igår med en av förra årets idoler Måns Zelmerlöv. Jättebra!
Så jag missade gårdagens idol. Nån som vet när reprisen går?
Vad skönt att cissi åkte ut!
Läst de senaste sidorna, och det var väl på tiden, lite bråk i den här tråden som det bara har varit bra stämning i!
Blev rätt skraj när Erik hängde löst, shit! Han ska då inte åka än! Börjar mer och mer hoppas att han ska vinna istället för Markus, om man jämför hur de rör sig på scen.. Båda får väl skivkontrakt hur som haver, men vinner man går ju allt i raketfart! Vill ge Markus lite tid till att öva in nya poser
Kan bli lite tråkigt att se honom göra mer än två låtar på raken..
Bra idolavsnitt (förutom att den största stjärnan av de alla - Danny inte var med då).
Markus var helt grym! Jag har inte varit ett jättefan av honom innan men SHIT vad bra han var igår! Han borde vinna detta...
Vad tycker ni Johan-hatare om honom efter igår då? Visst kan killen sjunga! Kolla in Aftonbladets förstsida, där säger Pter att han kan vinna hela tävlingen....(tror jag i och för sig inte men...) Hoppas nu bara han fortsätter på sin coola och bra linje!
Ja tyckte Johan var bättre än både Erik o Felicia igår! Tycker ni itne det?? Han KAN ju, bara att han verkar för nervös för att de ska funka...