• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • MalinR86
    trasslig skrev 2006-11-10 23:34:05 följande:
    MalinR86: Det är inte det jag skriver. Utan jag tycker som så att har man kämpat sig upp till att få sjunga live inför en publik en dag i veckan och ha typ en miljon tittarsiffror så går det inte att dryga sig. Vägra bli mejkad, vägra det, vägra det. Ingen lallar runt i rosa Britney-kläder MEN man behöver inte vara helt tvärtemot bara för att liksom.
    jag tror inte hon vägrar bara för att. jag tror inte hon känner sej bekväm i den typen av kläder som inte "är" henne.
    du säger att du är en rosa-tjej. tänk dej själv o stå med nåt i cissis stil, hade du känt dej bekväm i det?
    jag hade absolut inte känt mej bekväm i t ex en sån klänning som felicia hade på sej idag.
    Banzaiiiiiii
  • MalinR86
    Panicinmysoul skrev 2006-11-10 23:39:32 följande:
    haha, jag säger bara....umm..vänta kommer snart på något. Jo! nu vet jag! wiiiiierd, det är allt jag säger. x'D
    va?
    Banzaiiiiiii
  • trasslig

MalinR86: Hade jag varit i den tävlingen och det var t.ex. rock-tema så hade jag mer än gärna satt på mig Cissis typ av kläder. Det är en tävling så man ska inte gnälla.

• Felicia6

Jag håller med MalinR86 till fullo.
    Jag hade VÄGRAT ta på mig den där klänningen som Felicia hade på slutet, för jag hade känt mig så obekväm i den så jag hade gjort bort mig totalt på scenen.

18/11 bär det av till Thailand på bröllopsresa
  • Felicia6
    trasslig skrev 2006-11-10 23:44:07 följande:
    MalinR86: Hade jag varit i den tävlingen och det var t.ex. rock-tema så hade jag mer än gärna satt på mig Cissis typ av kläder. Det är en tävling så man ska inte gnälla.
    Fast, det finns ju olika "Klädstilar" i "stilarna" eller hur?
    Jag tyckte cissi passade in ändå, även fast hon inte hade klänning.
  • chillie

Denna tråden är ju lite smått komisk nu Så nu måste jag också blanda in mig lite. Jag personligen skulle nog inte vilja köpa en skiva med nån av dem i Idol

• trasslig

Felicia6 : Jag tyckte att klänningen var fin, Felicia kanske tvekade men hon satte på sig den iaf, right? Ja men du snackar ju skit att det finns olika stilar i stilar. Kläderna som Cissi har valt har aldrig gått utanför hennes egna ramar. Hade jag varit där hade jag gått utanför mina. END OF STORY

• MalinR86
    trasslig skrev 2006-11-10 23:44:07 följande:
    precis som felicia6 sa så finns det ju olika stilar inom temat. om du jämför t ex cissis kläder när det va rock-tema, med felicias kläder när det va rock-tema, så va ju felicias kläder LÅNGT ifrån rock i mina ögon. svarta byxor och en väst. vadå rock?
    jo, hon tog det hon kände sej bekväm i o som säkert va lagom mycket rock för henne. för hade hon klätt sej som t ex cissi så hade hon sett skitkonstig ut och man hade sett att hon inte kände sej bekväm i det, på samma sätt som om cissi hade haft på sej en klänning lik felicias. alla hade sett att det inte va hon o att hon inte kände sej bekväm.
    eller hur?
    Banzaiiiiiii
  • Felicia6

trasslig, ursäkta? snackar jag skit?  Du menar alltså att man ska följa en uppsättning klädplagg för att platsa i en stil?
    Och du kan ju försöka diskutera på ett bra sätt i stället för att säga att folk snackar skit?

• MalinR86
    trasslig skrev 2006-11-10 23:48:29 följande:
    Felicia6 : Jag tyckte att klänningen var fin, Felicia kanske tvekade men hon satte på sig den iaf, right? Ja men du snackar ju skit att det finns olika stilar i stilar. Kläderna som Cissi har valt har aldrig gått utanför hennes egna ramar. Hade jag varit där hade jag gått utanför mina. END OF STORY
    men du, om du tittar på alla dom andra som är med/var med, så gick inte heller nån av dom andra utanför sina egna stilar. marcus har samma pop/rock-stil som alltid, johan också, linda också, sara också.
    man väljer sina kläder efter den stilen man har
    Banzaiiiiiii