Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Det är bara att inse att alla i denna tråden har olika tycke och smak så sluta och tjafsa nu om Cissi hit och Cissi dit och hon är bäst och hon är sämst. Hon är ute nu och folket har sagt sitt!!!
MalinR86: man väljer efter TEMAT. Inte fan kan jag tro att Johan lallar runt med en guldglittrig kavaj och polotröja? Att Felicia skulle ha den klänningen i skolan? Att Marcus skulle ha sin lila sammetskavaj? Never..
Bullshiet säger jag.
hah ja om det inte finns olika stilar inom en stil så borde du nog kolla runt lite.. finns ju olika grader av t ex punkare, rockkillar/tjejer, brats, skinhead, ja what ever.
man tar på sej så mycket man känner sej bekväm i. svårare än så r det inte.
trasslig,
nu går du faktiskt lite väl långt va?
Bara för att man har olika åsikter behöver man faktiskt inte vara dum eller idiot..
Påhopp, om du frågar mig.
jodå jag har redan anmält det som påhopp. det är fanimej okej att tycka mina åsikter är dumma/fel/konstiga eller what ever, men att säga att jag är "för dum" för att fatta nånting eller att säga att man inte "orkar diskutera med idioter" är att gå över gränsen REJÄLT.
va riktigt nära att skriva nåt tillbaks men klarade sansa mej. är fan riktigt förbannad nu.