Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
var cissi och eric
okej......snyggeerik..hängde löst alltså????.... Jajaja bara Marcus e kvar så e jag nöjd...hehehe...
Tycker fortfarande inte att Johan är bättre än Erik.
Erik förtjänade inte att hängalöst igår. Johan eller Felicia var klart sämre!!!
Jag fatatr itne helelr varöfr Erik skulle hänga löst. Felicia borde åka ut. Sen Johan.
Visst var Johan bättre, men inte så himla bra - Erik är ju klart bättre iaf. Men, såsom "folk" röstar så kan han säkert vinna...öhh.
Skönt som sagt att Cissi åkte. Tyckte Felicias röst var sämre än vanligt, hon kan ju verkligen sjunga så det måste ha varit att hon var krasslig i halsen eller så?
Danny saknades av oss härhemma igår, han är med en lysande stjärna än någon av de andra egentligen - hade passat in i temat.
Markus är ju jämn och bra, men himla komiskt att se honom försöka dansa...hihi
Jag hoppas att Erik vinner hela Idol, för han passar bättre för den musikstilen, och att Markus kommer tvåa och gör en Darin eller Sebastian med sin egna musikstil.
Jag gjorde min medborgliga plikt igår iallafall och röstade på Erik och Markus. Så det var inte mitt fel
Markus e bra eric e ok tycker ja Säger inte att johan e bäst men han e klart bättre än felicia... och Ja såg ju hellre att eric hängde löst igår o riskerade att åka än om markus hade hängt löst? tänk om han åkt ut???
de kunde ju blivit som de blev me dannny???
folk "glömmer" rösta för dem e så säkra på att dem sitter så jäkla säkert????
folk får helt enkelt börja fatta att de e ingen lek de e på rikgit allvar vill man se en person som idol tro fasen att man röstar på henne/honom då.
Ja ser Johan som en vinnare även om han inte visat att han verkligen förtjänar de stundtals men han vet när han måste ligga i och han vet när de verkligen e allvar...
de fattar ingen annan i de där gänget enligt mitt tycke....
men de e min åsikt och ABSOLUT INGET PÅHOPP ELLE MENAT SOM KRÄNKNING MOT NÅGON!
Tja.. nog kan Johan få vinna Idol, Håkan Hellström lyckas ju sälja skivor
Jag TROR jag tycker Erik ska vinna, han blir bättre å bättre! Markus har varit bra hela tiden, hmm, ja jag får fundera lite till! ![]()