Idol del 2
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.
www.tv4.se
xxmeyaxx
Ja tycker du snackar mot dej sj n'r du säger att vissa kan sjuga o vissa kan inte sen säger du följande???
Alla som hamnade på topp 10 kan sjunga.
Hmm,??+
gumlan,håller med dej,igår var han grym
Kan inget annat än hålla me både
gumlan och sofia23
Igår va han sååååå duktig.
:D
Faaan va bra!!
Äntligen
Johan va juh riktigt bra igår juh.. Men Markus va BÄST
Reprisen går väl imorrn.. på morgonen. Har jag för mig..
glammis kan inte du lägga ut en länk till aftonbvladets artikel?
Jag tittade bara en snabbis på 4ans sida men har de inte lagt ut gårdagens låtar där än,
för jag såg dom inte???
Håller me om att Markus e väldigt enformig me sina poser...de me att han jämt å ständigt knyter handen stör jag mej väldigt mycket på.
Jag tycker Johan va bättre igår om man jämför me många andra ggr, men bättre än Erik å Felicia vill jag dock inte påstå.
JAg tycker inte alls att det är konstigt att programledaren sjunger bättre ärn idolerna. Dom är nya inom branschen och håller fortfarande på att lära. Mogge är redan en artist med ett par skivsläpp bakom sig och dessutom grammisnomineringar. Så jag hade tyckt att det hade varit pinsamt om en fördig artist inte vore bättre är idolerna!
Jag förstår att många tycker att cicci är dålig och att det var rätt att hon åkte ut för hon sjunger inte renast. Däremot måste jag säga att hon är förmodligen den enda (möjligtvis tillsammans med Snäckan och Marcus) som verkligen kommer kunna bli en riktigt idol...inte bara någon som är med lite i svenska program på tv.
...tittar in en sväng...missade själv utröstningen men såg att Cicci åkte.... men vilka två till var det som hängde löst????
Bara två som hängde löst; Erik o Cissi :)