• Status Mamma

Idol del 2

Här fortsätter vi babbla om tv-programmet Idol 2006.

www.tv4.se

• Svar på tråden Idol del 2
  • numberone

JO det tyckte jag, rörelserna men inte dialekten...

• Väntar på Lilla Grodan
    Carisma95 skrev 2006-12-03 20:11:25 följande:
    Hade stereon kopplad till tv:n på nästan max i förmiddags när reprisen på Erik och "bed of roses" gick. Åh.... vad jag njöt! Han gör den bättre än bon jovi. (Eller var det guns´n´roses... )
    Nej här måste jag lägga mig i...kan inte fatta hur man kan jämföra Erik med JON BON JOVI !!!!! Förvånad Skämtar du??? Jag hoppas det...visst Erika är verkligen jätteduktig på att sjunga...MEN inte i närheten av sångguden Jon Bon Jovi...behöver jag påpeka att han är min STORA idol!!! Skrattande
  • Väntar på Lilla Grodan
    Ireth of Dorthonion skrev 2006-12-03 20:20:47 följande:
    Näää ingen kan göra Bed of roses bättre än Bon Jovi!
    Absolut!!! Här har vi en som fattat Skrattande Ingen annan borde få göra hans låt heller ....Flört
  • Maerion
    Mamma T skrev 2006-12-03 19:23:46 följande:
    Åh jag ryser fortfarande varje gång när jag hör "Everything changes" på radion med Markus=)
    Hehe, fortfarande? Det har ju bara gått två dagar..
    ♥ Mamma till Nora 060425 ♥
  • Peppa

Just vinnar låten gjorde Erik bättre...

• Smaragd

Carisma95: Gillar faktiskt också Bed of roses mycket bättre med Erik än med Bon Jovi. Säger inte att Erik sjunger bättre, men jag gillar hans version mycket bättre! Det var det bästa i hela Idol!

• Mysgos
    Peppa skrev 2006-12-04 08:48:18 följande:
    Tycker jag med!
    ?*`?-» ?*`?-» Vecka 9 - IVF ?*`?-» ?*`?-»
  • Grisen81
    Peppa skrev 2006-12-04 08:48:18 följande:
    Håller med!!!!

Har ni inte tänkt på att Markus inte kan prata ordentligt? Han bara knyter sin hand och säger "shit asså!!"... Har han inte lärt sig prata? Tycker det är pinsamt!!!
    tvilling morsa
  • Mallan76

Grisen81: Åh, vad jag håller med! Det var liksom bara "shit" och knytnäven heela tiden!

Annat var det med Erik, han kunde prata! (och sjunga)