Söderlund/Bie
Tänkte att vi kunde ha en tråd om detta underbara program
Tip till alla som missade programmet är att ni kan se det på svt:s hemsida www.svt.se
Tänkte att vi kunde ha en tråd om detta underbara program
Tip till alla som missade programmet är att ni kan se det på svt:s hemsida www.svt.se
Handlade om sex-om hur olika par ser på det och har det.
vi spelade in det... ska se på det i helgen.
Tyckte ni alla att det var bra?
Ja, det var bra. För en gångs skull kände jag att också Ann kom vidare. Hon fick många bra tankeställare.
Denne Petter som hade pappagrupper och var lärare garvade jag och maken åt; han var verkligen proffs, så proffsig så det blev roligt Men han hade många bra poänger.
Tänker förresten på ett ansnitt av sexinspectors som handlade just om småbarnsföräldrar där mannen fick frågan vilka "sexlivshöjande" attiraljer inspektören hade i lådan. Han svarade utan att tveka: "Sexleksaker!" Och så visade det sig att det var trasor och diskborstar
Smärtsamt för en del män att inse kanske, men inte desto mindre sant för det!
Många bra påänger! Roligt
"påänger"
Nu har jag också sett gårdagens program!
Undra hur många som blev inspirerade och hade sex igårkväll?
*erkänner*
SaraSofi
Hm... Vi tog fasta på det där tipset : "Prata med varann", så jag sa: "Har du mycket jobb kvar? För jag vill ha sex med dig, men jag är också väldigt trött, så om du måste arbeta länge är det kanske bättre att jag går och sover tidigt så orkar vi i morgon istället."
Maken funderade och sa sedan att han -tyvärr- hade alldeles för mycket jobb och att han trodde han skulle bli klar först efter 23, så jag fick vackert gå och lägga mig
Vi skakade hand i all vänskaplighet
Se det från den positiva sidan - du fick iallafall lite hudkontakt iom handslaget!
Sarasofi
Man tar det man får!
SaraSofia:
"Nu har jag också sett gårdagens program!
Undra hur många som blev inspirerade och hade sex igårkväll?
*erkänner*"
Jag blev nästan ännu tröttare Måste man PRATA om det också? Och att planera... det är inte riktigt vår grej, tycker att det är lite avtänande att "boka in en tid".