Söderlund/Bie
Tänkte att vi kunde ha en tråd om detta underbara program
Tip till alla som missade programmet är att ni kan se det på svt:s hemsida www.svt.se
Tänkte att vi kunde ha en tråd om detta underbara program
Tip till alla som missade programmet är att ni kan se det på svt:s hemsida www.svt.se
skojigt program! Plötsligt känner jag mig ordningsam och strukturerad... Nej, det är faktiskt skönt att se någon som inte har tusen järn i elden OCH ett tiptop hem OCH vattenkammade barn som är lugna och städade.
Efter att ha hängt på FL en låång tid så kom det inte direkt fram något nytt om de olika sömnmetoderna. Men det var ändå roligt att se hur olika familjer gör.
Jag blev lite chockad över den familjen som de hälsade på hos med 5mm. Att flcikorna fortfarande behövde deras närvaro efter 20 minuter tyckte jag verkade mkt konstigt... Min son ver jätteledsen de allra första dagarna och sedan, med vissa undantag, sover han efter ingen tid alls. Klart att han kan ligga vaken en stund, men han är inte alls ledsen...
Det jag reagerade över med just den familjen var att ena tjejen, som jag tyckte såg rätt "stor" ut, fortfarande sov i spjällis?
Hur länge gör barn det?
våra har slutat med det när dom kunde stå upp och försökte klättra ur...alltså vid typ 1,5 år?
Jennymilton: jag tänkte också på att hon var lite väl stor för att sova i spjälsäng!
Jag diggar verkligen Ann, tycker hon är skön
men vad är det med hennes man? han verkar så negativ till allt
eller är han bara trött kanske
så fort han kommer i bild så går han omkring och stissar som om hela världen vilar på hans axlar...
ja han verkar lite sur och tvär. I första programmet sa Ann att ett problem som blir större nu när tredje var på väg är hennes mans inställning i att bara se problem i allt och vara negativ. Och den uppfattningen har vi väl fått också som sett programmet. Tur att Ann verkar så glad och uppåt, trots allt.
Jag hör oxå till dom i väntans tider som blir smått chockad av detta program. Sånt kaos!!! grejer högt å lågt å totalt vilda barn som springer runt hej vilt. Tycker inte det verkar det minsta mysigt:-P Annars så är det ett roligt program å Ann är komisk, å lille Dante som är med överallt