• Apif la deuxième

"knulla"

Jag tycker det är ett bra och beskrivande ord, vad tycker ni?

De flesta på FL är mödrar, alltså borde samlag inte vara nåt obekant för er. Därför förstår jag inte varför folk är så känsliga för samlagsord. Ryser ni om ni hör folk prata om att de knullat/bonkat/gökat/blivit påsatta?

Är det bättre att man skriver para sig/ha samlag/ha sex/"mysa" (fan vad jag hatar det ordet!)?
    Ska inte vuxna könsmoga människor vara mogna nog att se att det finns flere olika ord för att kopulera, fornikera, you name it.
    Varför bli upprörd över att någpn skriver "knulla"?

• Svar på tråden "knulla"
  • o0dizzy0o

hihi säger alltid knulla..killen säger älska el sex haha :P

• MINI25

OT

Mina då 6åriga tvillingsystrar stod en kväll, högst uppe i trappen (man såg ned till en änden av matsalen därifrån) och när mamma och pappa som bäst underhöll sina 12 middagsgäster hör man klart och tydligt "knulla, knulla" flera gånger från två små gravallvarliga 6-åringar.
    (Ja, mamma gick rakt upp och frågade VEM som lärt dem de ordet och berättade sedan VAD det betydde)

Knulla? Ett bra ord!
    Inget lull-lull, rakt på bara!

• MammaSandy

*Asgarv* mys, mys mig hårt!!!!

• Nadjis

Jag säger oftast knulla.. Sex är mer difust, det är ju så mycket (förspel, oralt mm) Knulla är kort och koncist man vet vad som gäller

• Duckan74

Hemma hos oss knullar vi, kort och gott.
    Älska, det är sånt trams de gör på film, knulla det är på riktigt !

• Gixxerpappa

Jag brukar fråga om det kliar i fittan? Hon svara "ja" då frågar jag om hon vill åka karusell? hon frågar då vart löser jag biljett?
    och vad kostar det? jag svarar att snygga brudar som du åker gratis idag

• Tigger is a she

Gixxerpappa:

Oj, vad omständligt! Klär ni ut er till åkattraktionsförare och slampa också?

• MammaSandy

Tigger is a she - haha garvar ihäl mig.

• Keyser

Blir det nåt, eller?! Brukar jag fråga lite påigt när jag retas lite med min man när han är trött, varpå han tycker att jag är som Gun i Kvarteret Skatan.

• Gixxerpappa

Det är väl inte varje gång jag frågar så! Men det kan vara en kul grej att variera sej med. Vanligast är väl att vi tafsar lite och retas "typ förspel" sen ......ja ni vet

Svar på tråden "knulla"