• Apif la deuxième

"knulla"

Jag tycker det är ett bra och beskrivande ord, vad tycker ni?

De flesta på FL är mödrar, alltså borde samlag inte vara nåt obekant för er. Därför förstår jag inte varför folk är så känsliga för samlagsord. Ryser ni om ni hör folk prata om att de knullat/bonkat/gökat/blivit påsatta?

Är det bättre att man skriver para sig/ha samlag/ha sex/"mysa" (fan vad jag hatar det ordet!)?
    Ska inte vuxna könsmoga människor vara mogna nog att se att det finns flere olika ord för att kopulera, fornikera, you name it.
    Varför bli upprörd över att någpn skriver "knulla"?

• Svar på tråden "knulla"
  • MINI25

Det värsta jag läst här på FL alla kategorier är nog ändå "salta biten".

Tydligen området mellan pung-anus.

Var kommer alla fula omskrivningar från?

Men det är klart, "myssaft" är rätt vidrigt det med.
    Finns det folk som SÄGER så IRL?????

Ha ha ha ha ha

• Apif la deuxième

"Ska inte vuxna könsmoga människor vara mogna nog att se att det finns flera olika ord för att kopulera, fornikera, you name it."

Ja? Jag skrev inte att man måste säga knulla för att vara mogen, men en vuxen människa bör enligt mig vara mogen nog att acceptera riktiga ord för att ha sex, och inte förvänta sig att man ska snutta till det med ord som "mysa" och "gosa".

• Apif la deuxième

Mini, hahaha det har jag aldrig hört.. Smakar det saltigt om man slickar där ellr vad? hahaha

• MINI25

Apif

How would I know?

Vi myser ju bara, jag och min man. Ibland rinner det lite myssaft ur mig, men jag tror inte att det är något farligt. Det är nog helt normalt. Salta biten har jag ännu inte utforskat, att suga på min mans snopp känns lite privat, liksom.

• piixelslyna
    MINI25 skrev 2006-11-02 14:40:37 följande:
    Det värsta jag läst här på FL alla kategorier är nog ändå "salta biten". Tydligen området mellan pung-anus.Var kommer alla fula omskrivningar från? Men det är klart, "myssaft" är rätt vidrigt det med.Finns det folk som SÄGER så IRL?????Ha ha ha ha ha
    Det har jag också undrat. Säger folk verkligen så när de pratar IRL? Jag skulle skratta ihjäl mig om någon vän sa till mig att "det blev lite mysrester på lakanet efter att de hade älskat".
    Klubbor förgyller dagen
  • Duckan74

Jag ska fråga min man om han är sugen på att jag smakar på hans salta bit ikväll. Iiiik, det låter inget vidare.
    Undrar om han ens vet vad det är???

• Keyser

Från en tråd här på FL:

Anonym

Det kan ju också finnas sperma kvar i penis om man har flera samlag på raken... Inte pålitligt!

-.-------------------------------------------------------

Behöver jag säga mer hahahahahahaha

• Keyser

Älskling, är din penis erigerad så kan du väl föra in den i min vagina så vi kan ha samlag. Ejakulera på mig bara.

Tjoho jag blir dökåt på en gång.

Svar på tråden "knulla"