• Apif la deuxième

"knulla"

Jag tycker det är ett bra och beskrivande ord, vad tycker ni?

De flesta på FL är mödrar, alltså borde samlag inte vara nåt obekant för er. Därför förstår jag inte varför folk är så känsliga för samlagsord. Ryser ni om ni hör folk prata om att de knullat/bonkat/gökat/blivit påsatta?

Är det bättre att man skriver para sig/ha samlag/ha sex/"mysa" (fan vad jag hatar det ordet!)?
    Ska inte vuxna könsmoga människor vara mogna nog att se att det finns flere olika ord för att kopulera, fornikera, you name it.
    Varför bli upprörd över att någpn skriver "knulla"?

• Svar på tråden "knulla"
  • Nadjis
    Keyser skrev 2006-11-02 09:37:09 följande:
    Blir det nåt, eller?! Brukar jag fråga lite påigt när jag retas lite med min man när han är trött, varpå han tycker att jag är som Gun i Kvarteret Skatan.
    Oj Det var ingen komplimang Kåta-Gun *hahaha*
  • piixelslyna

Men hallå. Mysrester, det ordet får mig att spy. Jag menar, man säger väl inte "oj älskling, det kom lite mysrester på lakanet." Herregud, det heter sperma och fittsaft!

Klubbor förgyller dagen
  • Lyxmorsan
    rauseus skrev 2006-11-02 11:30:37 följande:
    Men hallå. Mysrester, det ordet får mig att spy. Jag menar, man säger väl inte "oj älskling, det kom lite mysrester på lakanet." Herregud, det heter sperma och fittsaft! Klubbor förgyller dagen
    Nä det gör man ju inte. Men skriver man här på FL kan man ju låtsas som man är så korkat och inte känner till så "vulgära" ord som fittsaft, kuk, knulla, röv mmm 
    //mammisBJ *m döttrarna 03+06 och ängeln 93 *nysvensk västkustbo*
  • missis

jag säger nog sex om man håller på länge med långt förspen o sen sätter på varann.
    knulla säger jag nog mer om man lixom blir påsatt på en gång o drrrrrrr,, fort fort,,

haha vet inte om ni fattar nåt av vad jag skrev, lite svamligt blev det

• piixelslyna
    mammisBJ skrev 2006-11-02 11:32:51 följande:
    rauseus skrev 2006-11-02 11:30:37 följande: Men hallå. Mysrester, det ordet får mig att spy. Jag menar, man säger väl inte "oj älskling, det kom lite mysrester på lakanet." Herregud, det heter sperma och fittsaft! Klubbor förgyller dagenNä det gör man ju inte. Men skriver man här på FL kan man ju låtsas som man är så korkat och inte känner till så "vulgära" ord som fittsaft, kuk, knulla, röv mmm //mammisBJ *m döttrarna 03+06 och ängeln 93 *nysvensk västkustbo*
    Jamen jag menar. Skulle nog säga mysrester till mig, jag skulle dö av skratt och inte få fram ett ord. Är man verkligen så pryd att man inte vill säga sperma högt?
    Klubbor förgyller dagen
  • MammaSandy

mysrester *asgarv*!! hahah denna tråd är sååå rolig!!

• MammaSandy

.."det kom sagge på lakanet" skulle jag nog sjävl ha sagt eller sperma

Men "Myssaft" fyfaaan vad avtändande!!!! hahahaha...

• Y O D A
    Gixxerpappa skrev 2006-11-02 09:13:31 följande:
    Jag brukar fråga om det kliar i fittan? Hon svara "ja" då frågar jag om hon vill åka karusell? hon frågar då vart löser jag biljett? och vad kostar det? jag svarar att snygga brudar som du åker gratis idag
    haha roligast i dag!

Mysrester istället för sperma är också rätt ......*yuck*
     - skulle jag fråga sambon om vi ska mysa så flippade han ur - eller plockar fram en film o chipsskålen.

Hållar med Duckan 74
    knulla, det är på riktigt - älskar gör man på film
    Vi ligger alla i rännstenen, men somliga av oss tittar på stjärnorna./O.Wilde
  • Duckan74

Tackar för den Lemur, medhåll är alltid trevligt

• Babynr1

Ordet knulla har jag nastan aldrig sett har inne pa FL...forstar inte varfor nagon skulle bli upprord av att lasa det heller...

men vad ar det som far er att tro att bara for att man inte anvander Knulla sa ar man inte mogen? Forstar inte logiken riktigt..(i och med att tradstartaren skrev : "Ska inte vuxna könsmoga människor vara mogna nog att se att det finns flera olika ord för att kopulera, fornikera, you name it.")

Svar på tråden "knulla"