• Apif la deuxième

"knulla"

Jag tycker det är ett bra och beskrivande ord, vad tycker ni?

De flesta på FL är mödrar, alltså borde samlag inte vara nåt obekant för er. Därför förstår jag inte varför folk är så känsliga för samlagsord. Ryser ni om ni hör folk prata om att de knullat/bonkat/gökat/blivit påsatta?

Är det bättre att man skriver para sig/ha samlag/ha sex/"mysa" (fan vad jag hatar det ordet!)?
    Ska inte vuxna könsmoga människor vara mogna nog att se att det finns flere olika ord för att kopulera, fornikera, you name it.
    Varför bli upprörd över att någpn skriver "knulla"?

• Svar på tråden "knulla"
  • MrsNelson

jag brukar jämt använda ordet knulla eller möjligen vid vissa tillfällen ha sex.
    Mysa har väl inget med sex att göra???? Mysa kan man ju göra framför tvn med katten, hunden, barnen... nä inget bra ord enlig mig.
    själv brukar jag skojja med min sambo och säga ska vi knulla ? på bred skånska haha

• DrakUlla

Tycker heller inte om ordet knulla. Det låter fult på nåt sätt. Jag använder ordet älska (när det gäller mej själv alltså). Pratar jag allmänt omdet så brukar det bli pippa.

• Majälva

Keyser,
    "Från en tråd här på FL:

Anonym

Det kan ju också finnas sperma kvar i penis om man har flera samlag på raken... Inte pålitligt!

-.--------------------------------- ----------------------

Behöver jag säga mer hahahahahahaha "

Ja, det behöver du nog. Jag hajar inte det roliga. Att man är anonym för ett sådant icke-känsligt inlägg? Det är ju inte direkt en erotisk novell som anonym skriver, så ordvalet faller sig väl ganska naturligt i alla fall, tycker jag.

• Lycklig med Grodd

MrsNelson: Precis!! Det gör jag med

• xxmeyaxx
    Sarius skrev 2006-11-02 23:43:43 följande:
    En kompis till mig hade en knepig tjej en gång.Hon vrålade alltid STRAFFKNULLA MIG! När de hade sex.Han sa att det var svårt att hålla sig för skratt och fortsätta.Jag garvade halvt ihjäl mig när sa det...
    *asg* sambon brukar säga så till mig ibland..
    t.ex. att jag sitter vid datorn, så smyger han sig på bakom mig och viskar "romantiskt" i mitt öra;
    - nu ska jag straffknulla dig, min älskling.
    En rörelse i ögonvrån.
  • Phantera

NUPPA
    Säger vi nog oftast...

~ ♡ Denise & Daniela ♡ ~
  • Shoegal

Fan, skulle aldrig visat sambon den här tråden. Nu kan han inte sluta tjata om annat än mysa och myssaft!! Inte direkt upphetsande...

• Keyser

"Majälva: Ja, det behöver du nog. Jag hajar inte det roliga. Att man är anonym för ett sådant icke-känsligt inlägg? Det är ju inte direkt en erotisk novell som anonym skriver, så ordvalet faller sig väl ganska naturligt i alla fall, tycker jag.

Även om jag och min man var hos doktorn så skulle jag inte använda de orden för att beskriva motsvarande. Vad jag menade med inlägget var att jag tyckte det var overkligt och faktabokmässigt. Menar du att du så fort du och din sambo eller man är utanför en "erotisk" sits använder de orden när ni pratar med barnen eller varandra eller vänner? Inte ens med mina föräldrar skulle jag säga samlag och penis.

• jummie

knulla - pang på rödbetan hett o intensivt

älska(oxå ett j-a ord) - könsumgänge med förspel o annat snuttit..föregås lämpligtvis av en middag med ljus

samlag - klinisk term som innefattar alla sorters könsumgänge

sex - kan innefatta lite förspel..men inte lika snuttigt som att älska men inte liga hett som att knulla

mysa - ligga i soffan med en påse godis o slappa

Svar på tråden "knulla"