Inlägg från: Längtande Lina |Visa alla inlägg
  • Längtande Lina

Vintermammor fr Västerås 3

Jordnöten, usch vad hemskt att du ska behöva ha så ont hela tiden!!! Hoppas verkligen att din bebbe vill titta ut tidigare!!!

Den här natten har varit ganska lik de 2 andra, fast jag har sovit lite mer! Det var lite intensivare värkar ett tag vid 03.00, då kom det 1 varje 10 min kanske (under 1 timme ungefär bara).... Men sen 7.30 har jag inte haft en enda

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Jordnöten, ja, jag vet inte.... kanske... Det blir nog en december bebis i alla fall.....(inte många dagar kvar nu)

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Jordnöten, skulle aldrig peta ner dig till januari Tycker du ska få så snart som möjligt så du slipper ha så ont!!!! Men det är kanske Sol och Bad som har petat bort mig från november...hon och jag kanske byter månad

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Jag fick just reda på att den tjejen i föräldrargruppen som skulle få sist (29/11) fick sin son i söndags.... Så nu måste det väl ändå var min tur!!!!??????!!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Deighthon, sorry...har inte hunnit in och visat mig

*lämnar här med ett avtryck*

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Känns så jobbigt att gå in, känns som om jag skriver samma ska varje dag: "nu är det nog på G"...men sen händer ju inget och jag är tillbaka här nästa dag igen....

Men som jag har skrivit i min blogg så gick slemmisen imorse i alla fall...det var liksom inga tvivel Förvånad Det såg ganska äckligt ut....
    Värkarna kommer och går även i dag, precis som tidigare nätter...Fast nu har jag även haft några på morgonen...så kroppen lär förbereda sig i alla fall!!!!

Idag är det tänkt att jag ska ringa spec mvc och boka tid. Min bm trodde jag skulle få tid till på måndag för då är jag på 42+0. Men jag hoppas verkligen att något har hunnit hänt tills dess....

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Hej tjejer... det verkar ju som om jag skulle kunna komma imorgon (det hade jag aldrig trott!!!!) Är det några fler som är sugna???

Fredag 1/12 kl 11.30, på La Pasta:

Pia(En Solstråles mamma)
    Lina(Längtande Lina)
    Lotta(Deighton)
    Malin&Elis(Valaina)-kanske
    Candyheart&Meja-kanske

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Deighthon, usch vad jobbigt att ha så där ont... Tycker verkligen att ni som plågas så mycket kan få era bebisar åtminstone någon vecka tidigare Jag håller tummarna för det!!!

Föresten så fick jag idag reda på att den sista i föräldragruppen (förutom mig) har fått sin bebbe nu! Så nu är det bara jag kvar Känns lite tugnt!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina
    Jordnöten, japp. Jag har ringt spec och fått en tid på måndag kl 10.15...hoppas verkligen jag slipper gå dit!
    Hoppas du mår tillräckligt bra imorgon så du kan komma på lunchen!!!

Deighthon, ja lite ensamt känns det att vara den enda av dem som väntar nu...

Lillskruttet, tråkigt att det var så illa tajmat!!!!
    Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Det blir ingen lunch idag för mig tjejer

Nu är det ju december, så nu vill han kanske ut!!! Håll tummarna!!!! Vid 03.00 i natt började jag få värkar var 10:e minut, men från kl 7.30 så har dem kommit betydligt tätare, fast lite ojämt! Vi har i alla fall ringt förlossningen och vi är välkomna när jag inte orkar här hemma längre.....

Kram Lina, BF 19/11 2006
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3