Inlägg från: Längtande Lina |Visa alla inlägg
  • Längtande Lina

Vintermammor fr Västerås 3

Jag är också trött!!! Jobbigt att vara vaken hela natten pga sega värkar som aldrig ville komma igång riktigt... Det känns ju lite mer givande nu när dem är lite tätare i alla fall!!!!

När ska man åka in egentligen????

Det gör ju apont när värken kommer, vet knappt vart jag ska ta vägen... Men där emellan är det ju ok.... Vill ju inte åka in för tidigt och bli hemskickad, men vill ju inte stanna hemma mer än nödvändigt!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Jag är kvar hemma...

Sen kl 11 har jag bara haft 3 värkar Så nu helt plötsligt har det lugnat ner sig....vilket gör mig orolig!!! Hoppas inte att det betyder något negativt!!!! Trodde ju nästan jag skulle åka in vid 9.30 - 10 tiden...och nu känns det som om det håller på och avtar....HJÄLP!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Vill bara meddela att jag tyvärr fortfarnde är kvar hemma!! Värkarna kommer inte oftare än var 10 min nu heller

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Ja, nu har jag ringt förlossningen igen...känner att jag var lite orolig eftersom det har avtagit så! Det svar jag fick var att detta var så kallade "intensiva förvärkar" och dessa kunde ju hjälpa till att mjuka upp lite, men mer än så var det nog inte!!! Det var en föraning att det var på G, men det kunde lika gärna ta några dagar till Ska det fortsätta så här i några dagar till så blir jag ju knäpp, jag kan ju inte sova!!!! Hur ska jag då orka med en förlossning???

Usch, känner mig lurad!!! Trodde verkligen att det var på G nu... Sätter mig snart och gråter Gråter

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Hej tjejer... åh vad avis jag blir på er som har lunchat... Ni fick ju se lilla Elis till och med *vill också* Själv har jag bara suttit hemma och tyckt synd om mig själv SÅ jävla ont till ingen nytta  Det känns så onödigt!!!!!

Jag är så glad att Fredrik stannade hemma i dag (eftersom vi trodde att vi skulle åka till förlossningen ganska tidigt). Så jag har sluppit varit själv idag...han har pysslat om mig, gett mig massage och pussat på mig...

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Nej, är fortfarande hemma... Nu har Fredrik klockat några värkar, de sitter i 1½ min och så är det 6 min emellan...Så jag lär få vänta ett tag till....

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Ja, jag får verkligen hoppas att jag glömmer detta fort, annars blir det inget syskon Förvånad

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Jordnöten JA på en bild var alla 3 julkorten mina!!!

Ingen förlossning än Funderar på att ut och gå några meter...både för att se om det kommer igång mer och även för att få lite luft!!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

Hej Tjejer,.
    Tack för alla gratulationer Min älskade man har tagit hit min dator då han trodde att jag saknade er lit Tyvärr så har vi hamnat på 86:an då det är knökfullt på 87:an, så Fredrik får inte stanna på natten....

Annars är allt underbart... Tänk, när vi kom in till förlossningen i lördags kl 19.00 för att få en sovdos så visade det sig att jag var öppen 6 cm!!!!! De var mycket imopnerade av mig och jag var helt chockad...så inställd på att åka hem och sova ju!!!! Sen kl 01.07 så tittade han ut.... 53cm lång, 3690gr och 36cm huvudomfång!!!! Och världens underbaraste såklart

Får se om vi åker hem imorgon, vill inte vara här så mycket längre när jag inte får ha Fredrik här PKU testet är ju inte fören på onsdagmorgon....

Ha det underbart tjejer... om ni går in på http://fam.tennare.com så kan ni få se 2 bilder så länge...

Massa kärlek och glädje från en lycklig Lina!!!

Kram Lina, BF 19/11 2006
  • Längtande Lina

minja, nix det är vi som har ett 3G kort.....

Kram Lina, BF 19/11 2006
Svar på tråden Vintermammor fr Västerås 3